Bucureşti · Comercial · Internet · Realităţi · România mea! · Umor

Mişto de electorale

Până astăzi nu a fost niciun banner, afiş sau spot eelctoral care să mă facă să zâmbesc pentru că nici nu mă aşteptam să văd vreunul care să mă convingă de capacităţile vreunui candidat atâta timp cât toate îl vizează pe celălalt candidat şi uite aşa Băse şi Geoană îşi fac unul celuilalt anti-campaniei electorală în loc să spună şi ceva soluţii pentru ţară 🙂  Astăzi însă umorul PDL-iştilor m-a făcut să zâmbesc şi pe lângă umorul PDL-iştilor m-a amuzat şi prostia unora dintre români. Despre ce este vorba? Uitându-mă pe Internet de una de alta, mi-a sărit în ochi un anunţ care spunea ceva de genul:

ANGAJAM EDITOR VIDEO – CU MAI MULTA EXPERIENTA

Tipul ofertei : Full time

Nivel carieră: Senior level (peste 5 ani experienţă)

Oraş(e): Toate oraşele

Domeniile ofertei: Altele

Data introducerii: 2009.11.27

Data expirării: 2009.12.02

Descrierea postului:

– fan Ion Iliescu sau Marian Vanghelie
– miner sau fiu de miner luptator activ la mineriada (se accepta si fost miner sau miner provenind dintr-o familie cu cel putin un membru miner prezent la mineriade)
– experienta minim 5 ani de zile
– limbi straine obligatorii Rusa (citit, tradus)

Cerinte:

– cunostinte avansate de Adobe After Effects si alte programe de editare video
– capabil sa lucreze impreuna in echipa
– portofoliu de trucaje este un plus
– rezistenta la stres si capabil de compromisuri

Realizarea de materiale video artistico-propagandistice de o calitate mai buna care sa nu contina erorile descoperite in filmulul urmator:

http://www.youtube.com/watch?v=lxrRVtgaO7I (copy paste acest link)

Oferta (bonusuri, beneficii):

– posibilitate de avansare in cadrul televiziunilor Realitatea si Antena3
– parte dintr-o echipa elitista de formatori de opinie impreuna cu Mircea Badea si Victor Ciutacu
– abonament la spa incluzand masaj de relaxare si 4 sedinte de spalare pe creier saptamanale

Pentru detalii suplimentare poti trimite email la locuri-de-munca@mirceageoana.ro

De ce am spus că m-a făcut să râd şi prostia unor români? Pentru că la acest anunţ aplicaseră 79 de persoane 🙂

P.S: Anunţul se poate găsi pe Bestjobs

One thought on “Mişto de electorale

  1. Citind acum asta mi-am adus aminte…Maine de 1 Mai daca sunteti din Bucuresti si va plictisiti acasa puteti sa il insotiti de domnul Marian Vanghelia la protestul organizat de PSD impotriva guvernului Boc. Parerea mea e ca nu trebuie sa fiti fan PSD, e o oportunitate buna sa mergeti si sa injurati Guvernul si poate cine stie, sa aruncati cu pietre…glumesc eviden. Oricum, VA UREZ UN AN NOU 1 MAI PLIN DE FERICIRE!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

