Dragoste · Fantezii · Poezii

De-atunci te iubesc…

De-atunci te iubesc…

De când te-am zărit prima dată
şi inima mi s-a făcut cât o nucă,
de când te-am privit prima dată
de-atunci te iubesc…

de când m-ai privit prima dată
şi căldurile m-au cuprins,
de când mi-ai zâmbit prima dată
de-atunci te iubesc…

de când ţi-am vorbit în cuvinte şchioape,
de când tremurând ţi-am zâmbit,
de când mâna prin păr ţi-ai trecut ,
de-atunci te iubesc…

de când mi-ai vorbit prima oară
de când vocea ţi-am auzit,
de când râsul ţi l-am descoperit,
de-atunci te iubesc…

de când timpul trecea mai uşor,
de când m-ai învăţat ca să zbor,
de când fără grijă eram,
de-atunci te iubesc…

de când prima dată mi-ai spus,
că sunt regele pe tabla ta de şah,
de când mi-ai oferit încredere,
de-atunci te iubesc…

de când dintre toate doar tu,
ca nimeni te-ai comportat,
de când ai ştiut să oferi,
de-atunci te iubesc…

de când mâna ta am simţit,
de când m-ai făcut fericit,
de când mâna prin păr ţi-am trecut,
de-atunci te iubesc…

de când buzele ţi le-am iubit,
de când ochii gingaş m-au privit,
de când respiraţia ţi-am auzit,
de-atunci te iubesc…

de când obosită fiind,
pe umăru-mi ai aţipit,
pe când dormind inima ţi-am simţit,
de-atunci te iubesc…

de când departe ai fost,
de când spre mine-ai fugit,
de când în braţele-mi ai sărit,
de-atunci te iubesc…

dinainte să te ştiu,
dinainte să te aud,
dinainte să te simt.
de-atunci te iubesc…

Cristi Creveniceanu – 12 februarie 2009

12 thoughts on “De-atunci te iubesc…

          1. cred că dacă știi cum să o ții aprinsă:), pasiunea nu trece :), cât despre dragoste …ah, acolo-i altă poveste 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

