Comercial · Fantezii · Internet · Realităţi

Mulţi ani trăiască :D

Cine să trăiască? Cine să trăiască? LA MULŢI AAAAANI! Blogu’ să trăiască, blogu’ să trăiască, LA MUUUULŢI AAAAANI! Exact azi blogul face 2 anişori. Dacă anul trecut mi-am amintit de aniversarea lui abia după ce aceasta trecuse, anul ăsta mi-am amintit din timp. Bine că era gata gata să ratez momentul şi anul ăsta. Din întâmplare am dat peste postarea de anul trecut şi am văzut 23 decembrie. Acum îmi amintesc că Ralu se chinuia acum 2 ani să mă convingă să îmi fac blog şi eu o ţineam pe a mea că NU, NU şi NU. Uite că acum bloguşorul a făcut 2 ani. Chiar dacă în ultimul timp am scris mai puţin decât o făceam la început, astăzi l-am învăţat pe 2. Să vedem până când putem număra🙂 Dacă uit eu numărul să îmi amintiţi voi😛

Aş vrea să mai spun că în mare parte cifra 2 s-a atins şi datorită celor care au rupt din timpul lor pentru a arunca o privire pe aici. Sper să se fi bucurat măcar aşa puţin de ce au găsit pe aici😛 Le mulţumesc şi celor care mă sprijină prin aprecieri dar şi celor care mă motivează prin critică.

P.S: Cât timp pisica va mănânca şoareci blogul ăsta va merge înainte😛

6 thoughts on “Mulţi ani trăiască :D

  1. La multi aniiiii !!!
    Frumos blog, frumoase postari, nu stiu daca am mentionat vreodata asta !
    Ai numai chestii interesante pe aici😀
    Sa ne traiesti blog-ul lui Creve :)) !! Si Creve: la mai multa inspiratie in anul de vine🙂

  2. Muuuuuulti ani sa iti traisca blogul, Creve!!!
    Bravo! Bine ca te-ai lasat convins ca se ne mai clatim si noi ochii pe la creve-info
    asa si bomboanele, tortul cand le servim?…

  3. ho,ho,ho la multi ani cu intarziere si pentru blog si pentru noul aaann!😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

