Comercial · Fantezii · Internet · România mea! · Umor

Scrisoare către Moş Crăciun

Scrisoarea lui Mircea Geoană către Moş Crăciun

Dragă Moş Crăciun. Îţi scriu cu o adâncă părere de rău şi o doză mare de supărare bine întemeiată. Vreau să te anunţ încă de la începutul acestei scrisori că oficial mi-am băgat piciorul în ele de sărbători. De ce? Simpul… ai fi putut vorbi cu fratitu şi să îi spui să mă pună preşedinte de 6 decembrie, sau măcar să nu îmi facă o farsă şi să par prostănac, (nu că nu aş fi, dar măcar să nu se ştie). Totuşi să ştii că îţi mai ofer o şansă. Aş vrea ca în seara asta să mă culc prostănac şi mâine să mă trezesc preşedinte.  Te atenţionez că dacă şi de data asta dai greş îţi promit că am să pun panouri în toată ţara prin care o să te fac de râs. Mai mult o să lansez pe internet petiţii prin care lumea să te înlocuiască cu Nicolae Guţă.  Nu îţi dezamăgii copiii naivi care încă mai cred în tine.

P.S: Sper să mă iei în seamă pentru că asta nu este o glumă.

Semnat: Mircea Geoană!

Scrisoarea lui Traian Băsescu către Moş Crăciun

Dragă găozarule….ăă..Moş Crăciun. Îţi scriu cu recunoştinţă şi aş dori să îţi mulţumesc că ai vorbit cu fractu ăl mai mic şi l-ai convins să-mi mai dea un mandat în fruntea ţării, (încă nu ştiu ce fel de ţară e asta dar îţi mulţumesc oricum). Mai vreau să ştii că mi-ai câştigat toată simpatia văzând în ce fel mi-a oferit noul mandat. A fost cel mai  frumos moment din viaţa mea când am râs de Geoană. Apropo de Geoană…cred că ţi-a scris deja înaintea mea (aşa e el: aşteaptă să îi cadă din cer mintea). Nu ştiu ce ţi-a scris, dar dorinţa mea de 25 decembrie este să nu îi citeşti scrisoarea şi să-l laşi şi anul ăsta de căruţă…hă hă. Să mai râd de el încă o dată ar fi cadoul ideal de sărbători. Era să uit. Crezi că ai putea să scoţi ţara din criză şi să le închizi la ăştia gura când se iau de Udrea? Nu de alta, dar ăştia nu cred că or să se descurce cu criza şi cine ştie unde mai ajungem la anul.

P.S: Ai putea să îi aduci lui fie-mea un manual de gramatică a limbii române? Datorită  succesurilor nu a avut timp de şcoală. Merci Moşule şi nu uita: eşti cel mai tare!

Semnat: Băse…sunt perfect!

Scrisoarea lui Gigi Becali către Moş Crăciun

Ăhăhăhăhă. Băi Moşule. Ia zi…ce cadou vrei de sărbători? În cazul în care te-a atins criza vino pe la palat şi îţi dau eu cadouri pentru copii. Însă vezi că am o rugăminte. Am încercat eu să cumpăr Steaua ca să obţin voturi, dar proştii ăştia s-au prins şi nu m-au votat. Ce te rog eu pe tine: dacă îţi dau cadourile tu să le convingi pe hahalerele alea să mă voteze şi suntem chit. Fii atent că dacă sari peste scrisoarea mea, îl pun pe Zmărăndescu să te prindă şi te sechestrez la palat. Găsesc eu un motiv ca să îl fentez pe judecător aşa cum i-am fentat şi pe ăia de la D.N.A. Ştiu că mă pot baza pe tine aşa că te aştept diseară pe la palat înainte să începi să împarţi cadourile şi negociem.

P.S:Ţi-am păstrat un loc de parcare lângă Maybach.

Semnat: Războinicul luminii.

+ Later Update: cu dedicaţie pentru Danye 😛

Scrisoarea lui Moş Crăciun către Sorin Oprescu

Dragă Sorine, am văzut că tu anul ăsta nu mi-ai mai scris nicio scrisoare aşa cum făceai până acum în fiecare an. Înţeleg să fi supărat pe mine dar măcar ca să mă saluţi puteai să trimiţi o scrisoare. Uite, ca să vezi că eu am încercat să te ajut cu alegerile astea în decembrie o să îţi explic câteva amănunte. Eu am încercat şi aproape reuşisem să te duc în turul doi, dar campania ta electorală nu a fost chiar ceea ce mi-aş fi imaginat în dreptul tău. Simbolul ăla evreiesc ales de tine mă ducea cu gândul mai mult la India decât la un concurent serios la controceni. Alt amănunt este că oricât aş fi încercat eu, tu ca medic nu ştiu cât de mult ai fi reuşit să faci pentru ţara asta şi aşa rătăcită în propria ei minte. Cel mai potrivit dicton pentru o campanie electorală ar fi fost “am să tai în carne vie” şi nu ştiu în ce măsură era inspirat. Legat de turul doi: să ştii că aveai şanse mari să ajungi dacă nu făceai imprudenţa de a merge la Robert Turcescu în emisiune. Era clar că te-ai dus ca mielul la tăiere. Altă mutare proastă pe care tu ai făcut-o a fost proasta ideea de a copia parcursul lui Băsescu spre Cotroceni. Mai întâi primar şi apoi la scurt timp să concurezi pentru preşedenţie. Gluma asta nu ţine de 2 ori din păcate. Aşa că nu mai fi supărat pe mine că te superi degeaba. Promit că dacă la anul îmi scrii din nou aşa cum o făceai mereu, o să te las să fi şi tu preşedinte pentru o noapte.

P.S: Dacă nu îmi răspunzi trimit D.N.A.-ul pe urmele tale.

Semnat: Moş Crăciun cel bun şi iubitor.

3 thoughts on “Scrisoare către Moş Crăciun

  1. … :)) hai c-am râs bine.

    Cât de reale par scrisorile… dacă nu mă uitam jos la: “by Creve” înclinam să cred că le-au trimis chiar ei.

    Felicitări!

    P.s. … pă bune acu’… mi-ar plăcea să citesc şi scrisoarea lui Oprescu… :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

