Internet · Realităţi · România mea! · Umor

Am asigurare, ce părerea mea!

Se spune într-o reclamă pe la televizor că lucrurile bune se întâmplă doar persoanelor responsabile. Responsabile de ce? De accidente? 🙄 Prea multe nu vreau să spun acum, aşa că o să vă las pe voi să citiţi, (dacă o să reuşiţi), următoarea declaraţie făcută de “SUSEMATU”. Declaraţia în cauză a fost primită de una din filialele UNIQA ASIGURĂRI.

P.S: Eu acum mă întreb: câte clase o fi având respectivul om? Dacă avea măcar 4 clase putea să formuleze o declaraţie de 10 rânduri în aşa fel încât să poată fi descifrată cu uşurinţă 😯

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

