Comercial · Fantezii · Internet · România mea! · Scrisori · Umor

Dialog neconvențional

– Hei, mă din casă !
– Cine ?
– Tu !
– Eu ?
– Păi cine !
– Ce-i ?
– Cum ce-i ?
– Păi ce-i ?
– Ai o scrisoare !
– Cine, mă ?
– Tu.
– Eu ?
– Păi cine.
– Ad-o-ncoa !
– Ce, mă ?
– Scrisoarea.
– Ce scrisoare ?
– Ştiu eu ce scrisoare ?
– Trebuie să plăteşti !
– Ce, mă ?
– Cum ce ?
– Ce să plătesc ?
– Porto.
– Cine ?
– Tu.
– Eu ?
– Păi tu.
– Ce porto, mă ?
– Iaca, porto.
– Cum aşa ?
– Păi, ştiu !
– Nu-i plătită ?
– Ce ?
– Scrisoarea.
– Ehei !
– Cum ehei ?
– Ai să dai, măi !
– Ce ?
– Bani.
– Ce bani ?
– Porto.
– Cît, mă ?
– Ce cît ?
– Cîţi bani, mă ?
– 15.
– Cum 15 ?
– Păi ! Dar de ce, mă ?
– Nu ştiu.
– Iaca 15.
– Aşa.
– Ei, dă-mi-o !
– Ce, mă ?
– Scrisoarea.
– Ce scrisoare ?
– Care ai adus-o.
– Eu, mă ?
– Păi cine ?
– N-am adus-o.
– Păi cum ?
– Nu-i la mine.
– Asta-i !
– Cum asta-i ? Unde-i, mă ?
– Cine ?
– Scrisoarea.
– La primărie.
– Ba la dracul ! Ba, aşa.
– Păi, cum ?
– Să te duci să ţi-o iei.

4 thoughts on “Dialog neconvențional

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

