Amintiri · Fantezii · Umor

Dacă o pățesc și pe asta mă mut din țară

Dacă te duci să întrebi 5000 de tineri despre relațiile dintre un băiat și o fată (indiferent cât de multă apropiere există între ei), vei constata în urma răspunsurilor primite că băiatul trebuie să fie gentleman și să facă anumite lucruri, însă eu mă pot număra prin excepțiile de la regulă și asta nu pentru că mi-am propus să îi las pe alții să fie gentlemani, ci pur și simplu chestiile astea se întâmplă fără să le comand 🙂 Despre ce tot vorbesc eu aici? Toată lumea știe că dacă este târziu noapte iar gașca este mare și aveți doar o mașină cu 5 locuri, fetele vor sta în brațe la băieți…teoretic 🙂 Dacă ar fi să număr de câte ori au stat fetele la mine în brațe și de câte ori eu la ele, procentul ăsta ar fi 50-50% (în cel mai fericit caz :)). Altă idee ar fi că dacă 2 tineri (băiat și fată) ies în oraș… el plătește. Aici este okay treaba doar că de multe ori s-a întâmplat ca o fată să ”îmi facă cinste” cum se spune prin popor și vă dați seama ce ciudat este 🙂 Am trecut și peste asta. Ieri am mai văzut o fază la care nici prin cap nu m-am gândit. O fată ”mi-a făcut cinste” cu abonamentul ei de la metrou 🙂 Ați citit bine, exact cu abonamentul ei. Surprinderea mea a fost de două ori mai mare deoarece abia o cunoscusem și vă dați seama că și jena a fost la fel de mare. A rămas că dacă o să aibă nevoie de el ne vedem și i-l dau. Ce legătură are totuși titlu postării? Păi dacă mi se mai întâmplă încă ceva de genul ăsta plec din țară. Mă mut într-o țară mai normală 🙂 Cred că dacă o să fiu pe stradă cu prietena și ea o să îl bată pe ăla de vrea să ne jefuiască ar fi picătura care ar umple paharul 🙂 Ar fi maximul…maxim am zis 🙂

P.S: Ar trebui să pun mai puține emoticonuri data viitoare…

2 thoughts on “Dacă o pățesc și pe asta mă mut din țară

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

