Internet · Umor

Mică schimbare

Pentru cei care obișnuiesc să intre pe aici să arunce un ochi nu este o necunoscută fraza ”Aici găsești orice, mai puțin ce cauți.„ Acum dacă vă uitați la titlul blogului veți vedea altceva. Am zis să fac o schimbare deoarece părea mult prea neserios titlul blogului. Ce-i drept nici acum nu este vreun titlu prea pompos dar e mai bun oricum. Inițial mă gândeam să pun altceva cum ar fi ”Poiana lui Iocan„ apoi mi-am zis că sigur vreunul fără pic de imaginație deja și-a numit blogul așa. Am făcut apoi legătura cu ceea ce este în prezent fosta poiană a lui Iocan și m-am gândit să pun titlul ”Centru de butelii: bubuim zilnic între 10-22”, dar m-am gândit apoi că iar inspiră neseriozitate, așa că am ajuns la titlul actual. Până la urmă actualul titlu este mai bun ca precedentul 🙂

2 thoughts on “Mică schimbare

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

