Amintiri · Realităţi · Umor

Just my lucky day!

Știți reclama aia nouă de la Mc Donalds în care tipul spune plângând că el nu a câștigat niciodată? Ziua de azi părea să nu fie cine știe ce, poate doar o zi călduroasă plină de transpirație, nervi de la căldură și lipsă de chef. Dacă pe la ora 16:00 nu aveam chef de nimic, ușor ușor lucrurile s-au schimbat și de la căldură am ajuns să îmi înghețe picioarele în sandale iar lipsa de chef cu o ușoară stare de nervozitate să se transforme în râsete și bună dispoziție. Toată faza e că tocmai de aici a început să înceapă my lucky day. După ce am reușit să fentăm ploaia care tocmai începuse și să fim atinși de doar câteva picături de ploaie, am zis să merg la Mc Donalds cu 3 foarte bune prietene pentru a ne relaxa mai mult. Dacă tipul ăla ghinionist a fost în stare să câștige și el ceva în viață, de ce nu am fi câștigat și noi. Am comandat 3 meniuri și am primit 3 cupoane răzuibile. Mare ne-a fost mirarea atât nouă cât și a casierei când am văzut că toate 3 erau câștigătoare: 3 meniuri medii de cartofi prăjiți. Să tot coste vreo 12 RON. Până la urmă dacă e moca e bun🙂 Am aflt măcar că am rămas în memoria casierei. Nimeni nu mai câștigase cum am făcut-o noi: 3 din 3. Cred că am luat câștigul la următorii 12 clienți🙂 După ce am râs noi ce am râs am plecat și metroul colac peste pupăză tocmai intra în stație. A rămas ca data viitoare să jucăm la loto sau la Super Bingo Metropolis :)) Nu se știe niciodată ce baftă nimerim…

One thought on “Just my lucky day!

  1. A castigat un vecin de-al unei prietene la Bingo chestia vreo 10 miliarde…numai 10…putin,nu?:))Si chestia asta ne-a facut sa ne gandim la ce mecanisme ciudate are norocul.Eu am castigat o carte o data si-a fost o senzatie tare…asa la chestii razuibile,niciodata.Ce noroc pe tine!:))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

