Comercial · Realităţi

Ce ți-e și cu relațiile astea…

Am văzut și auzit multe deși nu am părul alb, nici măcar grizonat. Am auzit de te miri ce faze, certuri din nimic dar și căsătorii după câteva luni. Partea cea mai ciudată e când vezi că băieții buni n-au noroc la fete, iar bădăranii au succese peste succese. Este valabil și la fete. Fetele cuminți dau numai de cretini care își bat joc de ele apoi te mai miri de ce suflă și în iaurt la urmă. Eu chiar am stat și mi-am pus întrebarea dacă nu cumva ar trebui să fiu și eu vreun nesimțit pentru că ăia o duc bine 🙂 . Am observat chiar o chestie și mai ciudată. În ultima perioadă, (mai ales fetele), după ce au avut o relație de 1-2 ani cu un tip, iar relația a sfârșit deși spera să ducă la căsătorie, fata își face repede alt prieten și după 2-3 luni de zile se mărită. Chestia asta am văzut-o tot mai des în ultima perioadă. Mă întreb după ce raționamente trăiesc oamenii ăștia? Serios, dacă cineva îmi poate da un motiv pentru care merită să faci asta să îmi spună și mie.

9 thoughts on “Ce ți-e și cu relațiile astea…

  1. am auzit si eu de cazuri din astea, dar nu cunosc personal pe nimeni.nici eu nu vad nici o logica in a te casatori asa de repede cu cineva dupa o relatie esuata.poate doar din razbunare sau sa ii demonstrezi celuilalt ca desi el nu te vrea exista altcineva care te vrea, dar cred ca in situatia asta nici razbunarea si nici demonstratiile de genul asta nu isi au rostul.eu una nu am facut niciodata asta si nici nu as face-o.mi se pare o metoda sigura de a-te nenoroci viata, pt ca nu poti sa zici ca dupa 2-3 luni stii pe cineva atat de bine incat sa vrei sa te casatoresti cu el.

  2. femeia e proasta, creve, asta e raspunsul final. dar hai sa formulez altfel aceeasi idee, si sa le luam in discutie pe cele contemporane, ca astea ne mananca zilele: initial este o copila, cand incep baietii sa ii faca ochi dulci. la inceput ea nu-si da seama prea bine ce se petrece, iar pana sa realizeze, deja apuca cel putin unu` sa se indragosteasca de ea, daca nu mai multi. daca s-a ajuns aici, el din orbire, ea din amabilitate si bucuria de a fi “apreciata”, si asa incepe una din relatii. copii fiind, merg cat ii tin calcaiele, cat au curajul, si apoi dintr-o neatentie se darama tot (la unii dureaza poate doar un dialog, la altii apogeul ii prinde in bratele unu`-altuia, sau in mai stiu eu ce). lui ii pare rau, ea tot nu-si da seama prea bine ce s-a intamplat. dar a vazut totusi cum functioneaza treaba! asa ca devine disponibila de acum inainte, fara sa se gandeasca ce inseamna asta, fara sa-i pese de varsta mult prea minora, fara sa judece cat de putin noul fenomen… tot ceea ce a invatat, si dezvoltand o stiinta pusa in practica, este sa se lase apreciata, sa dea exact atata atentie celor din jur, cat sa fie respectata, cautata si curtata. de acum nu se mai imbraca oricum, nu isi mai face parul oricum, nu se mai machiaza oricum (:-&), totul are ca scop imaginea aia cu care, ca baiat, nu poti sa dai ochii si sa nu iti atraga atentia, imaginea care hraneste noul ego aparut peste noapte, imaginea faurita de comportamentul ei pentru visele cavalerilor inca imaturi. sa nu uitam de cercul mai mult sau mai putin circular al fetelor care o inconjoara: aceeasi imagine a ei care fascineaza sexul tare, da de gandit si maimutelor care incep sa o imite (ca deh, le mira cum s-a creat in jurul protagonistei noastre un camp gravitational atat de puternic si deformat, ca ea nu e un astru normal, la mentalitatea din ziua de azi ea atrage si absoarbe totul spre gaura neagra – ganditi-va doar la fizica, lasati pe mai tarziu sexualitatea). deja copila noastra (caci maturitatea e inca intr-o galaxie indepartata de ea) si-a format cam fara sa vrea o pozitie sociala, si mai rau, daca adolescentza a prins-o asa, ea nu concepe altfel relatiile cu cei din jur, decat ca in centrul atentiei, sau pe undeva pe langa centru. n-apuca nici de data asta sa se gandeasca cat de putin la ce se petrece de fapt, si apare un fat-frumos (nu stiu de unde tot apar astia, dar cand ti-e lumea mai draga, si cand ii sunt si ei satelitii mai bine fixati pe orbite, hopa si Don Giovanni din Sabangia). buuuun, ce-i de facut? pai… nimica, totul este deja pus la punct, ca don ionut este un satelit mai artificial el, asa, dar tot satelit este! si incepe sa graviteze. si ar gravita la nesfarsit dupa legile fizicii cunoscute de noi, si ar trai fericiti pana la adanci batraneti pe orbita, insa ea are sub control si proprietati ale gaurii negre (caci si creierul ei parca e in afara timpului si al spatiului). face artista noastra o implozie, un fals colaps, si se lasa atinsa de meteorit. gagiul, cu educatia primita prin card din spania, tot ce stie pune in practica. o invita cu o masinuta, daca nu, cu un masinoi, daca nu, ii zice sa astepte pana face 18 ani, daca nu, o duce in cluburi “cul”, daca nu, o face sa se simta prost, daca nu, o face sa se simta si mai bine decat ar fi facut-o de pe orbita etc. ideea e ca acum e si ea orbita, adverbial vorbind. cand nu se vad, au 1200 de sms-uri si 1200 de minute de la cosmote, daca nu le-ajung, isi incarca de 2 ori intr-o singura luna (no shit!), daca le-ajung inseamna ca n-or muri de tineri de la radiatiile telefoniei mobile; cand se vad, asta chiar nu stiu cum functioneaza, dar se iubesc si ei asa cum stiu din telenovelele de pe kanal d. totul se petrece atat de repede (nu stiu cum, ca ei oricum sunt in afara timpului si-a spatiului), si de-odata unul “calca stramb” intr-o zi, nu neaparat din plictiseala (de unde sa stie ce-i aia, cand modul lor de viata este putred numai cu asa ceva), ci din mare “iubire” ce-o au unu` pentru altu`, si nu stiu care, nu conteaza, dar se impiedica intr-o zi de alt personaj de basm, si partenerul deja s-a invechit, e de old fashion, e de domeniul trecutului, nu mai prezinta interes (“la naiba, in puii mei!”)… ce-mi place cel mai mult la capitolul asta este ca si unu`, si altu` se cam bucura ca se despart, dar bocesc amandoi ca idiotii la despartire de zici ca ai picat bacul si te reneaga familia! zis si facut, oamenii au gasit cu cale sa isi planga de mila (fiecare sie-si), si pleaca in cautarea noii iubiri. aici il abandonam pe deuce bigalow, ca trebuie sa ne ocupam tot de exemplarul nostru din lumea necuvantatoarelor (caci de multe ori femeia e doar un fel de om). sa presupunem, dar nu presupunem, ca sigur asa e, ea este cea care a vazut in noul asteroid un interes real, carrefour, auchan, bila (o fi castrat de cealalta), penny(s). deja gagicuta noastra are experieeenta. opa, acum se schimba oleaca datele problemei. cum, necum, dar il priveste altfel pe giorgio armani din ferentari. va rog sa ma scuzati, ferentarii au fost pentru el doar in copilarie loc de bastina si de basina, asta are numar de spania la chiloti, ca pe aia cred ca ii poarta mai mult decat isi tine masina, ca is ieftine la bulgari, iar el a castigat bine la cules de catina (a trecut sezonul capsunilor). hai sa nu-l mai barfim, ca doar nu spunem noi lucruri adevarate despre el, vorbesc ele de la sine! totusi subiectul nostru era ea. tipul asta are alta culoare: la piele, ca te bronzezi in constructii in peninsula iberica, la par, ca tragem si noi spre arienii nazistilor uneori, la ochi, sa fim arieni de-a dreptul, si la buzunar… pfff… si ea, care credea, sarmana, ca va termina vreo facultate la ff si va munci toata viata ca profesoara de educatie tehnologica in satul natal! neaaaah, cum sa mai aberezi asa ceva despre viitorul tau cand tara geme de prosti, si viitoarea baba se piaptana pentru noul parfum al printului cu prima poza de pe feisbuc cracanat la turnul eiffel ca picioarele aceluiasi turn? pai ba femeie, ca de-acum asa ti se zice, scoate-ti ghearele din puf si baga-le`ntransul, ca asa model de bmw nu mai prinzi tu nici in viitoarea era glaciara de pe soare! …aici m-am blocat, nu stiu ce sa mai zic. aiurea, cum sa nu stiu, insa as mai tine-o in povestiri adevarate si triste de genul, incat as marita-o pe asta la varsta care l-a nascut sara pe isaac, si numai fata batrana n-ar mai fi ea atunci (ea nici fata tanara nu mai e de mult – fac cum fac, si tot nu voi vorbi despre sexualitate). de ce sa vorbesc despre sexualitate? n-are rost. sau n-am experienta necesara. sau e ceva care se face, nu despre care se vorbeste… si-am incalecat pe-un harley, si o maritam pe gherghina noastra cu fiul prezbiterului excomunicat ca nu mai crede in Duhul Sfant. treaba lor ce viata de familie incepe, ca in cateva saptamani, nici nu vezi ce culoare ii au ochii sub lentilele de contact, da’ apoi sa te si cunosti cu partenerul “de viata”! daca n-as marita-o cu asta, s-ar marita ea fara voia mea, si tot ar trebui sa inchei povestea. daca nu cu asta, cu altul la fel. in orice caz, un “catalin” amintit de Eminescu. practic, ea e prea chioara ca sa vada si luceferii altor lumi, din galaxii intelectuale, lumea a treia ii e la picioare, sau sub rotile 5-arului, si acolo putrezeste, cu toata reforma ei alimentara! toarna copii si ii invata spaniola scrisa (ca are gramatica simpla), si romana doar vorbita, si poftim, ce-i viata. asta-i viata? da, asta e o dimensiune trista si cruda a realitatii, si femeia contemporana din generatia noastra o impune, ca fara ea, nici n-am observa gadjiii constructori de castele in spania… ptiu, ca m-am pierdut in detalii si povesti, am si uitat ce vroiam sa zic de la inceput. asta e cazul clasic. exceptiile sunt multe, si confirma regula! trecem la psihologia femelei, asa cum am inteles-o eu in ultima vreme, doar din exemple (promitandu-mi sa ma documentez in viitorul apropiat din scrieri de specialitate): femeia in natura ei originara nu este independenta, nu poate trai (normal) cu propria autonomie, ii lipseste functionalitatea cea mai importanta din creier pentru asa ceva. ea are nevoie, si isi gaseste implinirea intr-un mascul. nu conteaza de care, totul depinde de pretentiile ei. si pretentiile ei sunt absurde, bazate pe cele mai josnice criterii umane (treaca de la mine, tot umane sa le zicem). practic, tu iti pui intrebarea, creve, dupa ce rationamente traiesc oamenii astia? dupa rationamentele produse in afara ratiunii, dupa intuitii si interese intrinseci, pecuniare sau erotice, sau de acelasi nivel cu acestea. criza cea mai mare a generatiei noastre este lipsa de o mentalitate sanatoasa, lipsa unui sistem de valori uman, la urma urmei lipsa de interes real pentru cele spirituale! si aceeasi tragedie o traiesc si eu alaturi de tine, vad cata prostie e in jurul meu cuprinsa de rasa feminina, si ma ingrozesc cu gandul ca nu mai e niciuna neatinsa de ignoranta care generaza prostia, la care m-am referit in prima fraza. nu o spun cu placere si de dragul umorului, nu gasesc nimic amuzant in asta, totusi femeia este proasta! si nu ca asa s-a nascut, ci ca asa se formeaza! e foarte putin probabil sa creasca pretentiile vreuneia, si sa dea de vreun dobitoc, cum ai zis, inseamna ca nu i-au crescut destul, sa judece lucid cu cine se incurca. nativ sunt destul de inteligente ca sa se foloseasca de capacitatea aceasta a gandirii critice, dar in generatia noastra a cam apus asa ceva. si ca sa inchei cu o nota optimista, ce ii da farmec unei femei mai mult decat ratiunea afectiva, in pofida ratiunii cerebrale? asta daca ti-o da Dumnezeu in dar, si nu ti-o ia din fatza ochilor vreun cocalar iberic!

  3. asta-s eu :))))
    dupa o poveste de 3 ani si ceva, m-am casatorit cu cineva imediat, sau cum zic unii, m-am precipitat.suntem casatoriti de aproape un an si nu cred ca am facut o alegere mai buna vreodata.
    iar cei ce se indoiesc, ca domisoara de mai sus, imi pare rau pentru ei.iubirea nu are reguli de timp, spatiu, varsta, greutate…daca vrei sa fi feriti, daca nu, pune-i multe reguli 😛
    aaaaaa.si nu am facut-o ca sa ma razbun, ci m-am indragostit de un om minunat si am decis sa fiu fericita in sfarsit…sa incetez cu suferinta din viata mea.

    creve, sper ca ti-a fost de folos marturia mea 😛

    si sa-ti mai zic un secret, baietii si fetele rele, dau senzatia de fericire, de castig, dar nici pe-aproape nu-s.

  4. eu cred ca e inconstienta din partea fetelor. vor sa il uite pw fostul, gasesc un tip APARENT mai bun , le promite marea cu sarea si gata. se gandeste ca daca fostu nu i-a indeplinit visele i le indeplineste asta. Doar ca majoritatea nu ies bine in situatii de genu 🙂

  5. m-a amuzat ft tare ce ai scris “urfay” dsp “femei proaste” trist dar adevarat in mare parte…cum ne-ai bagat pe toate intr-o oala..ne-ai pus o eticheta..ai generalizat..nu sunt de acord cu afirmatia ta eronata dsp femeie cum ca…citez: ” nu o spun cu placere si de dragul umorului, nu gasesc nimic amuzant in asta, totusi femeia este proasta! “.Nu consider ca ai o conceptie prea sanatoasa dsp asta..daca majoritatea femeilor sunt materialiste (cca.80%)..procentul ramas de 20% trebuie sa inghita in sec cand dau peste “barbati” ca tine??? /:)wofff..se pare ca ai cam suferit, ai fst dezamagit in trecut si din aceasta cauza afirmi asa cva..alt motiv nu gasesc….poate oi fii gay../:) ;))

  6. urfay dear….comentariul tau face parte din categoria “mult si prost”….ai dat-o si pe o parte si pe alta fara vreun argument pertinent ca femeia e proasta…din contra femeie e o fiinta complexa..ca exista intr-adevar femei proaste ca si barbati de altfel nu neg…da nu le poti baga pe toate in aceeasi oala…e irelevant…cum spuneam femeia e o fiinta complexa si spre deosebire de specimenele masculine ele au inteligenta emotionala, care la voi “fiintele intelectuale” lipseste,no offence.Formularea ta”cum se formeaza femeia”..e aberanta ..asta depinde de cei 7 ani de acasa banuiesc ca ai auzit de ei, de mediul in care traiesti, helllooooo lucru care este valabil si pentru barbati.N-as vrea sa tin un intreg speech si despre bodylanguage,femeile care au o capacitate mult mai mare fata de a barbatilor de a deslusi comportamentul non-verbal dar in acelasi timp ele il pot masca….si crede-ma nu e lucru chiar atat de nesimnificativ sa descifrezi indici nonverbali,si lista poate continua de te las pe tine sa mai descoperi cate ceva.Ti-am zis nu neg inca odata ca nu sunt si femeie proaste,dar bineinteles ca asta implica multi factori dar daca stai sa o iei putin logic si sa faci some research ai sa afli ca femeia a evoluat my friend, dar..iti recomand sa studiezi putin antropologia, evolutia omului;)nu mai suntem in evul mediu in perioada cand femeia reprezenta aproape un obiect,sau pur si simplu o gospodina in casa si o mama. si la fel de logic..orice om are slabiciunile lui fie ca esti barbat sau femeie….iar u ca om ce se presupune ca esti inteligent, crezi ca te face mai inteligent faptul ca judeci sau critici o persoana? it’s laaaaame….daca o sa ajungi la o anumita varsta in care o sa te simti singur si frustrat…sa nu te miri de ce..Omul, fie barbat sau femeie…are valorile,calitatile lui, dar si defecte…..pt ca urfay these are making him HUMAN.

  7. Pfff e complicat ce spui tu aici creve…. Si eu am obs acelasi lucru. Nush dc trebuie ca baietii care sunt linistiti sa se faca un pic nesimtiti ca sa poata sa aiba ceva.. insa cred ca pentru fiecare e pregatit cineva. Am ajuns la concluzia ca fetele (unele) nu prea stiu ce vor… si cand stiu e prea tarziu lucru valabil si la baieti. Cred ca cel mai bine este sa te rogi si sa vezi ce vrea Dumnezeu pentru tine.

  8. ” Partea cea mai ciudată e când vezi că băieții buni n-au noroc la fete, iar bădăranii au succese peste succese. Este valabil și la fete..”

    Asta se intampa pt ca majoritatea fetelor cauta banii la un baiat/barbat si pt unele nu mai conteaza “sufletul” , caracterul si valorile morale..ci nonvalorile primeaza.. pot zice ca merg ca oile..chiar mai rau..altele fara pic d srupule..isi ” imbrancesc ” cele mai bune prietene pt a le “fura” prietenul magnat..le scot din schema..pt a beneficia ele de “confortul dorit”..si..unele au mintea atat de “blonda”..iar cand comit grava greseala..de a se casatorii cu “baietii de bani gata”..dp o perioada..unele constientizeaza greseala..dar nu mai pot face nimic..decat se aleg cu un divort,poate..in cel mai fercit caz cu jum din averea fostului sotz (asta daca nu sunt extrem d proaste!)cu imaginea patata..si probabil se gandesc ca BANII DESCHID MULTE USI..oricum pe aceste “specimene” le dispretuiesc sincer..cred ca sunt lucruri,principii mai importante care ar trebui sa ne conduca…dar pt asta tb sa depuna un efort suplimentar..sa deschida o carte buna si sa mai si citeasca..;))) greu,greu de tot!..:P

    ” Fetele cuminți dau numai peste cretini care își bat joc de ele apoi te mai miri de ce suflă și în iaurt la urmă. Eu chiar am stat și mi-am pus întrebarea dacă nu cumva ar trebui să fiu și eu vreun nesimțit pentru că ăia o duc bine…”

    Eu cred ca acele “fete cuminti” nu prea mai exista!!..poate se dau fete cuminti..dar nu sunt! ;)daca ar fi asa “cumintele” ar fi trebuit sa invete pana la o anumita varsta cum stau lucruriile cu baietii..sa aiba pct-ul lor de vedere..personalitatea lor..nu sa incline urechea la parinti,rude sau cunostinte..cand “isi dau cu parerea” dsp prietenul tau magnat (cu care umblii de cateva luni)..trag concluzia pripita ca ar putea fi si un bun sot..DOAR ca are avere…”ele” neinvestigand pers respectiva..arunca vb “in vant” doar ca sa se afle-n treaba..si acele “copile naive” cred ce li se spune..pt ca nah..”parintii,rudele” stiu mai bn cum e lumea..”de rea”..si le iau “sfatul”ca bun…din aceasta cauza si atatea divorturi..ca unele nu constientizeaza ft bine ce inseamna cu adevarat o casnicie..cred ca e doar o joaca de copiii..numai lapte si miere..si mass-media “le-a ajutat” sa gandeasca asa..le-a intiparit in minte aceasta aberatie..eu consider ca la baza fiecarei casatori TB SA FIE DRAGOSTEA!!nu altceva..!
    si tb sa fii ft atent/a pe cine iei pt o viata intreaga..sa-ti fie alaturi la bine si la rau..sa iti faci o introspectie intr-un loc placut,linistit(singur/a fiind)..si sa te intrebi cu adevarat..daca chiar EL/EA este alesul/aleasa..???daca ai putea sa treci peste unele defecte care dp casatorie se vor amplifica..iar daca rasp e DA! At..casa de piatra!Dumnezeu sa va dea luciditate..pt un pas atat de important! 😉

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

