Bucureşti · Comercial · Realităţi

Tratament pe timp de criză

Cu câteva ore în urmă, am fost să mă întâlnesc cu un prieten să iau niște poze. Așteptând să vină am dat cu ochii de vitrina unei patiserii. Cum zilele trecute am poftit la saleuri și pateuri și cum ele erau în vitrină și arătau bine, după câteva momente de gândire am intrat să cumpăr. Nici nu intru bine și să am timp să mă uit la pateuri că imediat mă întâmpină patronul cu un ”bună seara”. Întreb ce am de întrebat și în timp ce mă servea probabil soția lui, el vine cu o bucată de baclava și mi-o întinde să o iau. Am refuzat inițial însă după ce a insistat am luat-o. Am plătit apoi am ieșit din patiserie. Tot așteptând am terminat și pateurile și ducându-mă spre coșul de gunoi iese patronul la o țigară. Văzându-mă nici una nici două mă întreabă dacă vreau un suc, o apă. Am rămas surprins și am refuzat…din nou. Doar că și de data asta a insistat și a strigat spre soția lui să aducă ”un apă plată.” A insistat până am luat-o apoi spune că e din partea casei. Până a venit prietenul pe care îl așteptam omul s-a dovedit a fi foarte vorbăreț. La plecare ne-am salutat. Nu am mai văzut totuși astfel de tratamente pe timp de criză. Practic eu am dat 5 ron pe pateuri, apoi apa și baclavaua să tot fi costat vreo 3-4 ron. Aproape că mi-au dat banii înapoi 🙂 Am promis că dacă mai am drum pe acolo le mai fac vânzare pentru că par oameni de treabă și asta nu că poate mai primesc baclava și apă moca 🙂 Dacă aveți drum pe acolo merită să vă opriți puțin. Patiseria New Rose de la Prosper Vitan. Asta e pentru bucureșteni 😛 Se pare că surpriza ”din partea casei” este pentru toată lumea.

3 thoughts on “Tratament pe timp de criză

  1. Asta poate este un exemplu bun pentru a ne da seama ca nu tot timpul daca scumpesti ceva iesi in castig(sau cum au facut cu pensiile si salariile…imediat le-au taiat.)

    Poate nu o sa trec eu cat de curand prin Bucuresti dar am multi prieteni pe facebook ce cred ca o vor face.

    Voie buna.!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

