Comercial · Internet · Realităţi

Fotbaliști ghiolbani

Carte multă nu se cere, prost să fi să ai putere zice o vorbă din bătrâni. Eu deja m-am săturat de fotbaliștii ăștia și oameni de fotbal. Mă totuși și dacă ar gândi puțin mai mult nu ar strică. Măcar să gândească atât cât trebui ca să nu mai scoată atâtea enormități pe gura aia. De la celebru Block notes alias Claudiu Ratacantu’ și alții și până în prezent o grămadă de perle pot să scoată geniile astea pe gură. Deja azi în numai 2 ore am auzit câteva de îți vine să le dai cu ceva în cap. Pe site-ul Gazetei sporturilor că Răduț, jucătorul lui Steaua nu e mulțumit de el și că e abia la 70% din potențial. Atât am auzit expresia asta că m-am săturat. Dar n-am auzit pe unul să spună că e la potențial maxim. Mă întreb cum își calculează ei potențialul, mai ales un jucător care abia acum dă piept cu fotbalul. Păi ăla nici măcar nu știe care e potențialul lui la nivelul Ligii 1 sau mai sus.

O altă perlă care azi pur și simplu m-a amuzat dar și dezamăgit, a venit din partea li Emerich Ienei. Păi la vârsta dumnealui aveam alte așteptări. Cu scandalul ăsta între Mircea Lucescu și Iordănescu, Ienei a scăpat următoarea perlă: ”Și eu aș putea să spun că l-am promovat pe Chivu la 19 ani, pe Dumitrescu sau Gică Popescu tot la 19 ani, dar n-o fac”  :|

Se poate totuși să gândiți înainte să deschideți gura?  Măcar puțin acolo…

One thought on “Fotbaliști ghiolbani

  1. Pune acolo fotbalisti ghiolbani ROMANi.. ca daca stam sa ne dam cu parearea pot sa vin si eu cu fotbalisti Foarte Ok de afara🙂 La noi da.. multi o apa si-un pamant. Doar suntem in Romania.

    Totusi.. comparabil.. mai bine ii aud pe astia decat pe Boc si Base.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

