Comercial · Internet · Realităţi · România mea! · Umor

Despre maica și taica Universului, rugăciuni pentru cârcotași și altele

Zilele astea o prietenă mi-a lăsat un mesaj offline pe mess și mi-a spus că ar fi cazul să scriu ceva despre un anume subiect care se găsea la un link lăsat la urmă. Chiar dacă nu m-ar fi ”amenințat” că dacă nu scriu despre asta mă reneagă și nu mă mai citește niciodată 🙂 , tot aș fi scris deoarece nu ați mai văzut așa ceva niciodată. Inițial, știind că prietena care mi-a trimis linkul este o persoană care își folosește neuronii din dotare, mi-am spus că trebuie să fie blogul vreunui geniu și foarte probabil mă voi simți umilit de modul academic poate chiar filosofic pe care îl voi găsi la adresa în cauză. Despre ce era vorba? Păi am primit un link la care se afla creatoarea Universului și eu habar n-aveam.  Atâta imaginație nu credeam că poate să existe și nici atâta blasfemie. Chiar dacă e criză totuși disperarea de obține bani mi se pare impinsă mult spre extrem, ba chiar după extrem. Femeia născută prin Strehaia își spune Mama Geta și este mama universului, are 60 de miliarde de ani și tot cam acum 60 de miliarde de ani a creat universul și a căzut pe pământul creat de ea 🙂 Are in  subordonare 134657788654432 galaxii printre care și Galaxia Getică sau Lactee cum o știm noi prostimea 🙂 Ca să nu o mai întind mult o să vă mai spun doar că sunt vreo 5 postări și trebuie să le citiți în ordinea publicării lor ca să râdeți mai tare. Veți găsi acolo despre purificare prin sex, rugăciuni pentru valoarea mea, valoarea mea, scoaterea sticlei din corp și chiar pentru cârcotași 🙂 Inițial am crezut că asta e pur fictivă și că fantasticul din articole e doar talent de a scrie, dar e chiar real și nu e vorba de talent ci de prostie. Femeia e criminală la câtă imaginație are. Aici aveți adresa blogului.

P.S: Până ce și Putin, Iliescu și Gorbaciov au legătură cu Mama Geta 🙂 Dee, merci mult de link.

2 thoughts on “Despre maica și taica Universului, rugăciuni pentru cârcotași și altele

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

