Dragoste · Fantezii · Poezii

Comparații

Ţi-am spus că te ador?
Te ador aşa cum o mamă îşi adoră copilul,
sau mai bine
te ador aşa cum o vrabie adoră zborul,

 

te ador aşa cum peştele iubeşte apa,
sau mai bine
te ador aşa cum melcul iubeşte ploaia,

 

te ador aşa cum un compozitor adoră muzica,
sau mai bine
te ador aşa cum ador mirosul de iarbă proaspăt tăiată,

 

te ador precum o ploaie rece de vară,
sau mai bine
te ador aşa cum ador mirosul de asfalt ud după o zi toridă,

 

te ador aşa cum curcubeul adoră cerul
sau mai bine
te ador aşa cum ursul adoră mierea,

 

te ador aşa cum nu am adorat pe nimeni,
sau mai bine
te iubesc pur şi simplu

 
 
Cristi Creveniceanu – 6 iulie 2009

57 thoughts on “Comparații

  1. @Carmen, Elena, Veve: mulțam fain de aprecieri :*
    @Chocolate: să ti aproape că romantismul în stare pură o să apară în curând 😀 (ce OTV-ist sună) :)))

  2. mm…frumoasă declarație de dor …
    după citire pot spune că, în această seară inima mea este o bătaie de dor 😛

                    1. așa așa :))…după zâmbet , cred că îți cam place 😛
                      de fapt este normal :)))..la ochișorii mei verzi nu ai cum să reziști :)))))

      1. Așa 🙂 foarte bine faci 😉
        și oricum …sunt schimbători :))..odată verzi, apoi căprui…verzi -căprui …și alte variante :))..ca de felină :)))

              1. ah :))) mergem în club ?? tare …
                glumesc :)) nu îmi plac cluburile din zilele noastre :))..
                cât despre genul celălalt de club :)..senkiu de primire 😛

                1. să știi că au vrut să mă premieze la ce voce am :)) , dar am zis pas …că na , nu mă prind turneeeeeleeee :)))
                  ah …și să știi că a fost compoziție proprie și în primă audiție :)))

                    1. ceva de genu ‘ :))))
                      amu na …zi și tu …cine ți-a mai cântat așa frumos online în direct și senzațional ???
                      so…sunt o divă :))))))))
                      autografele după șhouuuu :))))

      1. O întrebare care e în afara subiectului și sper să nu te superi 😀 Ai o adresă de e-mail pe care putem vorbi? Acolo putem vorbi mai mult și chiar de toate :)) Îmi place să vorbim și aici dar fiind loc public nu prea poți vorbi orice 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

