Amintiri · Realităţi

Unchi la puterea a 2 a

Da știu, trebuia să dau vestea mai devreme dar nu am vrut 😀 O dau acum. De ieri dimineață, 8 octombrie 2010, din jurul orei 8:30, (apropo că Chocolate Folie adoră ora asta, de azi e preferata mea de asemenea), am devenit unchi pentru a doua oară. Proaspătul venit în neamul meu este Radu-Teodor sau Teo după cum am înțeles că va fi strigat de mumă-sa și a cântărit 3 kg. Având în vedere că a fost născut prin cezariană cu aproape o lună înainte de termen e dolofan :)) Imediat ce fac rost de poze o să vă arăt și vouă.  Oricum era cam ofticat că e ieșit la lumină. Ținea ochii ăia închiși de parcă erau lipiți cu super glue 😛 De amu sunt unchiu Creve la pătrat :)) Atenție, a se citi la pătrat nu Creve pătrat 😀

Scuzați emoticonurile cele multe dar înțelegeți voi: SUNT UNCHI LA PĂTRAAAT!

17 thoughts on “Unchi la puterea a 2 a

  1. Pana se insoara frate’miu ca sa devin si eu matusica, mai dureaza ( oricum nu e musai sa se insoare si pe urma sa faca plozi; ordinea nu mai conteaza in zilele astea 😆 ). Deci prea curand nu cred ca ma voi bucura de acest feeling. Desi, niciodata nu stim cum ne poate surprinde viata. 😆
    Sa-ti traiasca nepoteii! 😀

  2. @Delia: poate o să îi ai pe ai tăi prima dată 😛
    @Numele Trandafirului: vreau să fiu și tătic, dar când o fi momentul 😀 vreau să fiu și tătic la pătrat :)))

  3. Și eu vreau băiat și fată și băiatul să fie mai mare ca să o apere pe fată 😀 Dacă o fi invers asta e. O să îl ajute ea la teme. Important e să fie băiat și fată 🙂

  4. Asa imi doresc si eu. Diferenta de varsta dintre ei vreau sa fie cel mult 3 ani.
    Sa stii ca fratele meu e mai mic decat mine cu 1 an, si ma protejeaza si asa, mai bine decat o face oricine altcineva. Uneori am senzatia ca el e mai mare. 😆 La inaltime oricum e. E cu un cap mai inalt decat mine. 😆

  5. Felicitari!:) eu sunt matusa la patrat….si am nepotel si nepotica. sunt niste dragalasi , chiar daca uneori se mai si cearta:)

  6. Hei, mulțam fain. Azi ajunge al doilea nepot acasă 😀 Sper să fac rost și de poze 😀 Și curios sunt cum reacționează nepotul mai mare la vederea celui de-al doilea 😛

  7. Chestia asta ma duce cu gandu’ la Dexter si Deedee cand era Dexter mic..Deedee: ‘uu, la ce e bun butonu’, la ce e bun butonu’?il face sa si planga’ :)):D

  8. Hehe, ma bucur ca 8:30 a devenit si ora ta preferata 🙂 tu ai chiar un motiv si mai intemeiat decat mine! Sa iti traiasca nepotelul si sa iti dea numai motive de mandrie si de fericire! :*

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

