Amintiri · Realităţi

Familia lărgită

A ajuns și soră-mea acasă și odată cu ea și noul nepoțel. Până atunci îl văzusem doar în câteva poze pe aparatul foto, azi l-am văzut în carne și oase. O mogâldeață e 50 de cm roșu la față și care seamănă cu soră-mea leit. Am fost curios să văd cum reacționează nepotul mai mare la vederea fratelui având în vedere că de fiecare dată când auzea de bebe zicea ”na na”🙂 Nu l-a bătut dar l-a ignorat total deși mumă-sa și taică-su îi ziceau mereu să îl vadă pe bebe. Având în vedere că ne-a ignorat și pe noi văzându-și părinții după 3 zile sper să fie decât ceva datorat lipsei părinților. Oricum, dacă aflu că a atentat la integritatea noului nepoțel o să îl fac de râs pe gelos aici pe blog. Până atunci vă las să vedeți câteva poze cu Radu-Teodor alias Teo😛

18 thoughts on “Familia lărgită

  1. “pe maica-sa” — =))

    Eu ador bebelusii.:x O sa ma topesc cand o sa ii am pe ai mei in brate.

    Nepotelului tau ii doresc sanatate! Restul depinde de el.
    Cel mare cati ani are? Poate ai scris in vreun post, insa nu am observat.😀

    Apropos, astia mici sunt kinder inca de cand se afla in burtica mamei in primele zile. Nu stii daca va fi fata sau baiat. Deci tot surpriza e.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

