Comercial · Internet · Sondaje · Teamwork

Ce marcă este telefonul tău?

Sursa: BTW

15 thoughts on “Ce marcă este telefonul tău?

  1. Nokia. :>

    Aoleu, exista oameni fara telefon?😆 De fapt da. Cred ca ar fi pensionarii. Nu au cu ce sa-si achite medicamentele, daramite un telefon. :-j

    PS : De ce majoritatea sondajelor se sfarsesc cu 69 la numarul de voturi? =))

  2. maaaaaaaaaaaama 10% au apple?:-O e facut in romania sondajul asta?
    al meu e un alcatel deci ma incadrez in aia 5%cu altul.

  3. Am uitat să menționez că site-ul de pe care am luat sondajul este un tracker creștin (torente), care are useri din întreagă lume. Deci foarte probabil e un sondaj internațional. Personal cred că în România proporția de Apple e mai mare de 10%😀

  4. Deci am avut:
    – Nokia, vreo 6
    – Sony Ericsson, vreo 3
    – HTC, vreo 4
    – Apple, vreo 2
    – Sagem, unul singur, PRIMUL
    – Mio, dar nu se pot numi telefoane

    In concluzie, daca ai telefon performat, si nu il folosesti la capacitate maxima, mai bine iti iei un Nokia 1100.

  5. Nokia sunt cele mai populare. [am si eu 2:D]
    Si Sony Ericsson-urile sunt destul de populare, sunt aproape la fel de bune ca Nokia[asa zic eu.. :-??]

  6. @Edvin: le-ai jucat la barbut? :))) Cam multe😀
    @Carmen: Înainte eram fan Sony-ericsson. Unul l-am folosit până l-am stricat și altul l-am dat degeaba. Acum am rămas la Nokia deși eram sătul de Nokia pentru că toți aveau :))

  7. mai mult de 10 %? si cica n-au romanii bani…as vrea si eu un apple, dar vb cuiva de mai sus, mie mi-ar trebui un 1100 ca oricum nu folosesc tel decat ca sa sun.

  8. Exista lume fara telefon😛 acele persoane nu se inteleg cu tehnologia…eu am samsung corby ;;) fac parte din 10%😕

  9. Eu momentan am un Lg, dar pana la el au predominat Samsungurile.
    Fac ochii un pic mai mari ce-i drept cand aud de Apple, Blackberry si alte “fructe” de astea :)), dar… le-as folosi tot atat cat imi folosesc si Lg-ul cel mai probabil. Adica doar vorbit + muzica.

  10. Am Sony.. iar inainte de asta am avut Nokia.

    Nu-mi plac apple-urile/iphone draci cu touch draci..

    Pe asta-l vreau pe viitor (model Xperia):

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

