Comercial · Internet · România mea! · Umor

Demolarea superstițiilor (2)

Începusem demolarea superstițiilor și amintisem 8 dintre ele. Astăzi continuăm demolarea superstițiilor cu încă 9 superstiții. Nu o să o lungesc prea mult așa că…să moară superstițiile 🙂

9 – Bani – Aduce ghinion să intri în noul an fără niciun ban în buzunar.
Am intrat în noul an și cu și fără bani iar diferența nu s-a observat 🙂
10 – Botez – Apa în care este botezat copilul trebuie turnată la rădăcina unui pom imediat după botez, aduce noroc. În apa în care este scăldat copilul a doua zi după botez, nașii pun diverse obiecte prin care ursesc copilului viitoarea soartă. Pot pune flori, bani de argint, miere, fructe și alte simboluri prin care atrag asupra copilului trăsăturile sale viitoare: noroc, frumusețe etc
Nu serios acum. Voi chiar credeți chestiile astea? Plus că nu are logică. Cum să pui ceva a doua zi în apa în care a fost scăldat copilul dacă imediat după botez ai turnat-o la rădăcina unui pom? 🙂  Să zicem că nu torni apa. Atunci de ce nu avem o țară de oameni norocoși și plini de succes?
11 – Buburuza – Buburuzele sunt considerate aducătoare de noroc dacă ți se asează în palmă. Aduce noroc să găsești o buburuză. Aduce ghinion să omori o buburuză.
Îmi plac buburuzele. Apropo știți care e diferența dintre o buburuză și naționala de fotbal a României? Buburuza are mai mult de 2 puncte. Am avut pe mână multe buburuze și nimic. Și apropo: de ce aș omorâ o buburuză dacă e așa frumoasă?
12 – Bufnița – Este semn rău dacă vezi o bufniță ziua.
Am văzut la zoo. Am încurcat-o? 🙂
13 – Cai – Caii albi sunt întotdeauna considerați aducători de noroc, fie că ii vezi, fie ca ai unul.
Ce e așa special la caii ăia? Au 5 picioare?
14 – Câine – Dacă un câine urlă la o ușă, e semn de moarte.
Sau poate s-a lovit la vreo labă…
15 – Câine alb – Dacă vezi un caine alb înainte de amiază, e semn bun.
Și cu calul alb cum a rămas? Apropo: dacă un câine alb urlă la o ușă?
16 – Călcatul pe picior – În biserică, în timpul ceremoniei religioase, unul din miri îl calcă pe celălalt pe picior. Se spune că cel care va reuși acest lucru, va fi stalp.
Eu când eram mic știam alta. Că dacă te calcă pe picioare îți moare mama 🙂 Culmea că jucăm călcatea iar mama ghici ce? Trăiește 🙂 Dar în mod normal nu ar trebui să fie bărbatul capul familiei? Lasă excepțiile, dar așa în general.
17 – Calendar – Aduce ghinion să agăți calendarul înainte ca noul an să înceapă.
Am făcut asta aproape de fiecare dată și nu am pățit nimic până acum.
14 thoughts on “Demolarea superstițiilor (2)

  1. Oamenii nu vor sa fie ei cei care nu apeleaza la o superstitie.”Lasa ca e mai bine asa..sa fiu sigur ” .Am tinut si eu bani in noaptea de revelion.Am purtat chiar si ceva rosu.Bineinteles ca sunt niste prostii.

    Mai e aia cu ” sa nu te intorci din drum “.M-am intors de “n” ori si m-am tinut intr-o zi sa vad daca se intampla ceva rau.Nimic.De acum in colo pot sa ma intorc linistit din drum cand imi uit ceva acasa.

    Voie buna.!

  2. Habar nu aveam de ” existenta ” unora din ele. Vin in completare cu una auzita recent, cica daca stergi masa cu servetele aduci cearta! 😆 Sa-nteleg ca stersul mesei cu un burete, o laveta aduce fericire!? Daca da, ma duc sa sterg masaaaaaa!!! 😆

  3. Nu stiu cum se face ca unele din ele nici nu le stiam…:))) si inca una aberanta ca daca ai papat caca cand esti mic ai noroc…eu nu am mai deloc noroc si daca nu am mai slefuit olita aia…8-| ;))

  4. Si mie imi plac buburuzele. Stii, se zicea ca acolo unde se aseaza buburuza dupa ce zboara de la tine din palma, acolo te casatoresti :)))
    Daca ti se aseaza o musca pe varfu’ nasului ce inseamna?!

  5. @Zuzu: cred că majoritatea din noi am băgat în gură ce nu trebuia când eram mici (mai ales cei care nu au prins pamperșii 🙂 ) Trebuia să fim niște băftoși cu toții
    @Carmen: înseamnă că îți iei nasul la purtare 😛

  6. acum mintea mea creata se intreaba… ce se intampla daca in prima zi a anului, fara bani in buzunar, vezi un cal alb in fata usii, care dupa ce a baut apa de la botez incepe sa necheze, avand pe spate o bufnita, in dreapta lui avand un caine alb pe care.l calca pe laba, cainele incepe sa latre, in timpul asta ii intra o buburuza in ochi, si tu in timpul asta te uiti in calendarul agatat acum o luna pe perete, nestiind ce zi este pentru ca esti prea beat…. hmm 😀

  7. @Agatha: dacă s-ar întâmpla așa ceva ți-ar trebuie o cameră de filmat 🙂
    @Carmen: asta faci tu? :))
    @addicted: ultima ta speranță e moș crăciun :)))

  8. Teoretic, barbatul ar trebui sa fie stalpul si cel care sustine familia. Mie nu imi plac barbatii moi. Imi place sa am langa mine un barbat puternic, cam din toate punctele de vedere. N-o sa mai stau niciodata cu un barbat langa care nu ma simt protejata. Eu am nevoie de siguranta atunci cand stau langa el.

  9. @Carmen: uneori sunt alte materii? :))
    @Delia: cred și eu că asta îți dorești. Nici eu mi-aș dori ca parte masculină să știu că nu pot proteja pe aleasa inimii ;))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

