Amintiri · Realităţi · Umor

Am un nepot zăpăug

Am promis acum vreo săptămână că dacă nepotul meu mai mare devine gelos și atentează la cel mai nou membru al neamului îl voi face de râs pe blog la toată lumea😀 Pentru că vreau să mă țin de promisiune astăzi îl voi pârâ. Teo, nepotul mai mic, este mult mai cuminte decât a fost Bogdan. Plânge doar dacă îi e foame și doarme mult. Bogdan era un uragan mai tot timpul care nu te lăsa să dormi și o adevărată alarmă vie. Dacă la început l-a ignorat pe fratele lui mai mic, cu timpul a schimbat atitudinea. Se uita atent la ce îi face soră-mea, cum îl schimba, cum îi dătea să mănânce dar toate astea cu scopul de a face competiție. Dacă Teo trebuia să mănânce noaptea, se trezea și el și vroia și el să mănânce. Ba chiar fiind grande fratelo a vrut să îl și educe. Când mai plângea fratisu îi zicea scurt ”taci, na na”. Bogdan nu vorbește el prea mult dar ce știe le spune binișor. Cred că seamănă cu mine: dacă spune ceva se și ține de cuvânt deoarece l-a cam altoit pe Teo când nu a vrut să tacă. A început să aibă ceva gelozii dar ce a făcut ieri întrece orice imaginație. Vrând să fie și mai mult băgat în seamă, (nu că nu ar fi), în timp ce maică-sa îl schimba pe Teo ce credeți că i-a trecut prin cap lui Bogdan? Să le pună pamperși la jucăriile lui preferate Rilă și Hipo. Ce a urmat? Uite poza😛

23 thoughts on “Am un nepot zăpăug

  1. Mi-am amintit de o faza care mi-a povestit mama… Cand l-a adus pe frate’miu de la maternitate, el avea suzeta in gura. Pe mine abia ma dezvatase de ea, si eram geloasa ca eu nu mai aveam. Cica m-am dus spre el si i-am smuls-o din gura.😆 Iti dai seama ce fericita eram.😀

    PS: O sa-ti fur nepotelul.😀

  2. Bine ca nu i-a venit alta idee,ca sa trebuiasca sa il schimbe sora ta si pe el;)) simpatici..asa a fost si nepotica mea, cam geloasa pe cel mic pentru ca nu mai avea toata atentia pe care o avea inainte dar s-a mai obisnuit cu ideea intre timp:)

  3. @Carmen: la mine sorămea nu avea nicio păpușă întreagă :)) îi scoteam ochii sau îi rupeam eu câte ceva :))
    @Maria: și el trebuie să se obișnuiască cu asta. o să se bucure el mai încolo că o să aibă cu cine să se joace fotbal😛

  4. de cand voiam sa vad o poza recenta cu el..:x daca tot impartasim amintiri de cand eram copii eu trebuie sa precizez ca la 3 ani mi-am luat lumea in cap si am plecat de acasa….numai ai mei stiu saracii ce sperietura au tras..”dragul lor copil”nu avea niciun stres se juca cu lopatelele in parc….:)))

  5. hmmm sa stii ca te inseli….ca de bine de rau pe ei ii “alinia” maica-mea da eu am fost (inca mai sunt) “rebela” familiei, faceau nazbatii ca orice copil din cand in cand, dar eu detin suprematia…:)))))and i’m glad:D:D

  6. @Grape: îi spun și îi spun că nu îl place orice moldoveancă😛
    @Ani: Așa deci…îmi place că îți faci reclamă :)) fată de casă numai bună de măritat :)))

  7. Si eu am un verisor cam tot asa de nazdravan, doar ca el nu pune pampersi la ursuleti ci se cocoteaza pe unde apuca :))
    Oricum foarte simpatic nepotul tau. Sa-ti traiasca ;;)

  8. Asa se intampla cand sunt mititei. Ia sa vezi ce or sa se mai iubeasca si or sa se sprijine unul pe altul cand vor creste!🙂 Or sa iasa la agatat impreuna: unul ia blondele, celalalt brunetele! :> :))

  9. Ce scumpel e pustiu’ :)) Toata lumea se lauda cu ispravele fratilor mai mici, nepotilor… Mai mai ca as pune-o pe mama sa-mi faca o surioara. Pacat ca e prea batrana pentru asta :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

