Leapșa · Realităţi

Leapșa după mult timp

Am primit ieri o leapșă de la Roxana și o să îi dau curs. Trebuie să spun cele mai bune 5 cărți citite, cinci melodii preferate și să dau leapșa mai departe altor 5 persoane. Ar trebui să pun la cărți autor, editură poză. Well, să o iau pe rând.

Cele mai bune 5 cărți citite.

1. Ion de Liviu Rebreanu, editura Gramar

2. Sărumâna doamnă de George Uba, editura Viață și sănătate

3. Moara cu noroc, Ioan Slavici, editura Curtea veche

4. Moromeții de Marin Preda, editura BPT. N-am găsit poză. E foarte veche cartea 😀

5. Călătorie fără bagaje – MAx Lucado, editura Kerigma

Cinci melodii preferate

1.  Kate Voegele – “You Can’t Break a Broken

2. Carmen Rasmusen – Nothin’ Like The Summer

3. David Phelps & Lauren Talley- The Prayer

4. Immanuel

5. Gaither Vocal Band – When I Cry

Știu că ar trebui să dau leapșa al 5 persoane dar eu nu mă pot hotărâ la care să o trimit pentru că sunt mai multe așa că aici o să trișez și o trimit la mai multe persoane 😀 Leapșa merge mai departe la Chocolate Folie , Delia , Carmen , Andra , Veverița , Myriam , ZuZu , Danye , Grapefruits și Ralu

20 thoughts on “Leapșa după mult timp

      1. Eu nu. 😆 Nu mi-a placut romana. Invatam doar ca sa promovez. =)) Glumesc. 😀 Mi-a placut matematica. :X Am fost profil real. 🙂 Dupa atatia ani de cand am terminat liceul, si acum lucrez cu cifre, ecutatii, logaritmi, etc. 🙂

  1. Doua carti le-am citit de aici.Ion mi-a placut si mie…e o poveste foarte frumoasa,si e lucru rar spus de mine cand vine vorba de literatura romana.Promit sa ma ocup de leapsa cat de curand…mersi ca mi-ai dat-o:>

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

