Amintiri · Leapșa · Realităţi · Teamwork

Mă plângeam că nu am mai primit lepșe

Se pare că datorită faptului că în ultimul an nu prea am mai făcut multă mișcare nu prea mai am viteză și mă prinde lumea. Nu doar că mă prinde dar când mă prinde îmi dă și leapșa 🙂 Am adunat de ieri 3 lepșe și o să le dau curs acum la două dintre ele deoarece a 3 a e mai lungă 🙂 Încep cu prima venită de la Veve la care trebuie să pun o poză cu umbrela care îmi place și să spun țări ,orașe, locuri unde am fost și să pun și poze. Păi pe rând. Umbrela preferată ar arăta cam așa:

 

Am fost până acum doar prin Franța, Austria și puțin prin Bulgaria. Nu cred că are rost să mai spun că Parisul merită vizitat, poate doar să precizez că merită vizitat prin luna mai sau iunie. În martie spre aprilie când am fost eu am prins vreme cam ploioasă și destul de rece. Metz este un orășel cochet tare de altfel 😛 În Austria am dat decât prin Viena și Salzburg. Viena dacă era mai mare cred că era mai frumos ca Parisul dar cum nu e mai mare nu le pot compara. Salzburg un orășel foarte romantic aș spune cu aspect mai old dar foarte drăgălaș. Mi-a plăcut foarte mult. Poze nu pun pentru că am pe la rubrica ”poze” 😀

În țară Sibiul, Brașovul, Timișoara, Constanța și muuuuulte altele 😛

A doua vine de la Alina care mi-a făcut ziua mai frumoasă de la începutul ei.  Mi-a acordat o apreciere cât o nominalizare 😛

 

 

Vreau să apreciez și eu acum pe cei care îi citesc zilnic. O să îi enumăr în ordinea din blogroll 😛 Alina, Andra, Carmen, Choco, Delia, Danye, Grape, Myriam, Ralu, Sirenes (Monny), Veve, ZuZu, NightOn. Știu că sunt doar fete 🙂 Mă înțeleg mai bine cu fetele 🙂

17 thoughts on “Mă plângeam că nu am mai primit lepșe

    1. Timișoara a fost unul din orașele care m-au impresionat din România și asta nu doar din cauza arhitecturii. Este un oraș care nu îți amitește de România. Nu sunt gunoaie (eu care am venit din București mi se părea curat ca lacrima), oamenii se vede că sunt apropiați de graniță deoarece nu au o gândire tipic românească. E un oraș unde oricând m-aș întoarce cu cea mai mare plăcere 😀

  1. Foarte interesant ..
    Umbrela aia e mai interesanta..Ai o persoanlitate interesanta daca iti place sa stea invers decat normalul..;))
    Ce sa iti urez?Calatorii placute in continuare!

      1. merci frumos Creve :* M abucur si eu sa te recitesc 🙂
        Revin eu cat de curand:) Plus ca acum sunt la facultate si o s afie altfel cu timpul liber:P

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

