Fantezii · Leapșa · Teamwork

Situații dificile, dileme

E clar că asta e perioada în care lepșele circulă fără reținere peste tot fără număr, fără număr🙂 Aveam o datorie la Carmen cu câteva răspunsuri. Câteva mai multe😀  Să îi dăm drumul pentru că sunt destule întrebări.

1. Ești într-o situație unde drepturile individului nu există. Trebuie să alegi între Umilință și Bătaie. Tu ce alegi și de ce?

Pot alege varianta ”teleportare”?

2. 3+4= 5 este posibil?

Depinde. Matematic nu se poate, dar dacă numerele alea reprezintă niște elemente ale naturii sau obiecte, în România se poate. Spre exemplu dacă sunt mere două sunt stricate și le arunci🙂

3. Dacă cineva mâine îți pune pe masă 1 milion de euro și îți spune să omori pe cel mai bun prieten/ă, ai face-o?

Nici dacă mi-ar da banii să omor dușmanul nu aș face-o🙂

4. Spui întotdeauna adevărul?

Asta mă străduiesc să fac dar nu îmi iese mereu😀

5. Ești la un pas să îți realizezi cel mai mare vis al tău. Pentru a reuși trebuie să faci un compromis pe care în mod normal nu l-ai face. De reținut e că de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tău pentru totdeauna. Ce faci?

Probabil e ușor să vorbești dacă e la nivel teoretic, dar chiar și așa sunt sigur că n-aș face compromisul.

6. Ai înșelat, furat vreodată?

N-am înșelat niciodată. De furat știu că eram mai mic și mai furam câte ceva, dar chestii mai nesemnificative😀 Eram și eu mic😛

7. Ce părere ai despre zicala: ¨Creează-i unui om DORINȚA și va lasă orice principii, vise, etc

Depinde de persoană. La mine nu ar merge.

8. Ți s-a făcut vreodată o observație negativă în pat? Dacă da care a fost aceasta?

Nu sforăi și de fel dorm singur, dar câteodată mai dorm cu altcineva. Țin minte că mi-a zis a doua zi că l-am lăsat dezvelit și a tremurat toată noaptea🙂 Degeaba a încercat să mai tragă de pătură😀 De atunci mereu îi zic când mă supără că îl las fără pătură🙂

9. Ești în situația de a decide într-o situatie fără ieșire. Trebuie să ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alți 5 miliarde. Dacă nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Din fericire nu sunt în situația asta și nici nu cred că aș fi vreodată. Nu vreau să îmi bat capul cu asta😀

10. Ce aplicație/formulă matematică ne poate da răspunsul =123456789 ?

Nu știu, eu nu știu. Nu știu dastea. Delia le are cu numerele și poate știe ea răspunsul🙂

11. Pentru ce sumă ți-ai închiria timp de o săptămână partenera/ul?

Pentru nimic în lume! Ce-am înnebunit?

12. Dacă nu ai avea ce mânca ai da în cap cuiva?

Există variante mai civilizate de a ajunge la închisoare și să rezolvi problema cu mâncarea :)) Glumesc. Nu aș da în cap.

13. Îți prinzi partenerul în pat cu o altă persoană în timpul actului sexual. Cum reacționezi?

În mod clar n-aș face o criză de nervi. Țin la sănătatea mea🙂

14. Dacă ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face?

Dacă aș fi Dumnezeu pentru o zi sigur n-aș mai avea gândirea de acum. Drept urmare aș lăsa totul neschimbat.

15. Dai bani la cerșetori?

Unora la dau. Nu dau oricui, dar unii chiar sunt amărâți.

16. Mâine e sfârșitul lumii. Ai 24 de ore la dipoziție. Cei ai face în aceste 24 de ore?

Aș încerca să îmi rezolv toate neînțelegerile cu cei care sunt certat.

17. Ești într-o celulă de 2/2 cu încă un partener de 10 ani. În tot acest timp ai fost pus/ă la cele mai groaznice chinuri posibile. Într-o zi ți se oferă posibilitatea de a scapă de toate acestea. Trebuie doar să-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celulă timp de 2 ani. Ce alegi? Să te chinuie în continuare sau să-l chinui tu pe colegul de celulă?

Am auzit multe cazuri care după ce au ales să nu se răzbune l-au făcut pe dușman să își pună întrebări și să își schimbe atitudinea. E greu așa dar nu se știe. Eu unul știu că n-aș putea să facă rău cuiva atâta timp. Nu îmi stă în fire. Sunt milos de fel.

18. Într-o zi te sună cineva și îți spune că știe cel mai groaznic secret al tău. Dacă nu-i dai ce și cât vrea va spune tuturor. Dacă s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai clădit, ai pierde totul. Ce vei face în continuare?

N-are cu ce să aibă la mână nimeni😀 I-aș zice să meargă la ziar dacă are ceva atât de tare. E șansa lui să se îmbogățească🙂

19. O părere personală obiectivă despre cel care ți-a trimis leapșa. Minim 50 de caractere.

Chiar dacă prea mult timp nu am avut să o cunosc am observat câte ceva din articolele postate de ea pe blogul personal. (Îți dai seama că deja am cam depășit 50 de caractere). Eu am găsit-o pe Carmen o persoană sociabilă, fără nas pe sus, o fire romantică (mie așa mi se pare😀 ), care iubește pisicile (aici am un semn de întrebare: mai toate fetele de treabă din viața mea nu suportă pisicile, dar sper să mai fie și excepții ) și nu în ultimul rând am găsit-o ca pe o persoană care nu scrie pe blog doar de dragul de a scrie ceva. Cu alte cuvinte: o persoană mai mult decât interesantă alături de care nu cred că te plictisești.

Leapșa asta o trimit și eu mai departe la câteva persoane: Addicted, AnaAyana, Roxana, Veve, ZuZu și un băiat😀 Rareș.

Eu am rugămintea ca persoanele cărora le-am dat leapșa să nu mă înjure :))

22 thoughts on “Situații dificile, dileme

  1. Nu am sa zic nimic in legatura cu ultima parte!!!😆 Sa stii ca bani la cersetori dau si eu, prostia mea e dau cam la toti si cam merg pe principiul ” nu ma intereseaza ce faci cu banii/alimentele ce ti le dau ,important e ca ma simt eu ok atunci. “. O fapta buna, oricui ai face-o conteaza pentru tine si sufletul tau( daca il ai si nu-i inghetat.😀 )
    Na, ma numar printre persoanele ce incurajeaza cersetoria dar daca draga Doamne nu ma lasa inima sa trec pe langa o babuta fara sa-i dau nimic ( pt.ca AM!!! ) ce sa fac?

    1. păi dacă ai să le dai la toți și nu ai tu sufletul împăcat până nu le dai atunci fă cum îți dictează sufletul. probabil că dacă nu ai avea nu ai da🙂

  2. o sa zic doar atat…mai bine le cumperi un corn sau o paine, chiar daca ai sentimentul ca dupa o arunca. am patit-o🙂

  3. Eu îți răspund aici.

    1. Aleg vorba bună. Cumva trebuie s-o scoatem la capăt.

    2. 3 + 4 = 5? Știe George Orwell mai bine.

    3. Nu dar l-aș întreba de ce vrea să-l omor pe cel mai bun prieten.

    4. Da și asta câteodată mă pune în situații neplăcute.

    5. E destul e generalâ situația.

    6. Nu.

    7. E drept că dorințele ne pun în mișcare dar asta nu înseamnă că ne fac orbi.

    8. Nu am avut parte de observații negative în pat.

    9. Discut cu cel care mă obligă să fac asta și vedem poate ajungem la un compromis. Că tot era vorba mai sus de asta🙂

    10. poate ceva de genul (0+1)+(0+2)+(0+3)… sau poate la înmulțirea cu 1

    11. L-aș închiria numai dacă ar fi un obiect dar cum nu este un obiect… se subînțelege.

    12. Dacă nu aș avea ce mânca, aș încerca niște rădăcini de copac, niște castane de pe bulevard (că-s gratuite(, mere de la țară. Apoi m/aș împrieteni cu niște săteni și le-aș descrie situația mea. Aș spune că pot să muncesc pentru o porție de mămăligă. Poate aș primi și niște brânză. Apoi m-aș muta la oraș. Cu economiile de țară… Poveste lungă. :))

    13. Mă uit în continuare să văd cum reacționează. Glumesc. Nu știu cum aș reacționa dar sigur nu ar face așa ceva.

    14. Dacă aș fi Dumnezeu pentru o zi, în acea zi aș sta cu mâinile=n sân să nu greșesc ceva.

    15. Când văd un cerșetor adevărat, da. Sunt unii care joacă teatru, de ei mă feresc.

    16. I-aș suna pe toți oamenii care nu sunt lângă mine, să-mi iau rămas bun apoi aș merge la biserică.

    17. Cred că după atâtea chinuri nu aș rezista 2 ani.

    18. I-aș spune să facă ce vrea cu așa-zisul secret.

    19. Despre Creve? Mi se pare că avem foarte multe lucruri în comun.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

