Comercial · Fantezii · Umor

Ca-ntre fete :)

Astă seară pe drumul de întoarcere spre casă, nu știu cum s-a făcut că am fost singurul băiat între 4 fete. Recunosc că nu prea am reușit să intervin în discuțiile lor deoarece unele discuții chiar mă sfidau 🙂 O discuție de genul a fost măritișul. Din nou zic: nu știu cum se face dar toți 5 eram singuratici. Numai imaginați-vă cum discută niște persoane singuratice pe lume exact despre căsătorie. Bine, fetele vorbeau. Eu ascultam și încercam să înțeleg. Vorbeau de invitații de  nuntă, dacă vin una la nunta alteia, de inele, de ”perfect guy”. Cert e că ele vorbeau ce vorbeau apoi uitându-se spre mine ziceau: ”Creve, cam tăcut. Nu zici nimic?”

Nu mi-am permis să zic nimic mai ales că eram și cam obosit. Ascultam și din când în când mai ziceam și eu 2 vorbe ca să nu mi se mai adreseze obiecția de mai sus.  Eu stau și mă întreb dacă nu ar fi mai bine să discutăm despre asta la momentul potrivit? 😀 Okay, hai să vedem pe cine inviți la nunta ta când știi că se apropie, hai să vorbești de inele după ce îl primești, hai să vorbești despre nuntă la momentul când el ți-a pus întrebarea. Despre ”perfect guy” hai că nu era exagerat dar restul? Eu unul mereu când mi se pune întrebarea ”când mă însor” simt că mi se urcă sângele la cap 🙂 Păi vezi tu că m-am logodit sau ceva? Vezi tu prietenă sau ceva? 🙂 Când o fi bine, till then…i live my life 🙂

P.S: Parcă toate își au vremea lor…

25 thoughts on “Ca-ntre fete :)

  1. Asta e reversul post’ului meu despre barfa intre barbati? 😆 dar ma rog, fetele tale nu prea barfeau, ci doar isi faceau planuri. Nu trebuie sa te mire, you know.. noi ne gandim la maritis inca de mici. Defapt, nu la casnicia in sine, ci mai mult la pregatirile pentru nunta si la ce mai spuneau prietenele tale mai sus. Nu ne gandim la problemele serioase care pot aparea, ne gandim numai la, citez, ” lapte si miereeee” 🙂

    1. nu e revers. vorba ta: ele nu bârfeau, dar având în vedere că am mai auzit muuulte discuții ale fetelor pot spune că asta a avut așa ceva mai special 😀

  2. Bai si mie mi se ridica nivelul cand aud intrebarea ” si cand te mariti? “. Pentru unii observ ca mai mult conteaza carul de ani pe care ii au in urma decat faptul ca nu au inca, casa lor, nu-s pregatiti etc. Noi avem aproape 4 ani de cand suntem impreuna, 3 de cand locuim impreuna deci practic e ca si cum am fi casatoriti doar ca nu avem actele si acelasi nume si nici nu-l vreau deocamdata pentru ca inca ma chinui sa-mi gasesc un loc de munca care sa ma multumeasca, inca mai avem impreuna de ” copilarit “.
    Nu mi-am planuit niciodata nunta,nu stiu cum va fi rochia mea ( probabil albastra in dungi, NA! ), nu stiu exact pe cine vom invita, stim doar ca nu va fi o nunta mare si nu vom chema toaaaate rudele ( cu care nu le`am vazut N ani ) doar pentru a ne da o suma de bani. 🙂

  3. ”nu știu cum s-a făcut că am fost singurul băiat între 4 fete.”- poi explicatia e simpla, chiar si tu ai zis ca te intelegi mai bine cu fetele ;))
    Si de maritis nu stiu ce sa zic…eu cel putin nu m-as grabi daca as fi in locul lor, au timp suficient..sau li s-a urat cu binele ?(glumesc) ;)).

      1. Mda, ce dragut e atunci cand scrii DITAMAI comentariul si nu apare… pt ca in urmatorul sa intrebi doar de ce si sa apara :))

        Acum na, sa reiau:
        Mie nu mi se pare foarte ciudat sa vorbeasca despre asta,chiar fiind situatia data (no boyfriend, no ring)… pentru ca pana la urma este o discutie despre ceva care cel mai probabil se va intampla la un moment dat in viata.
        Ca atunci cand esti mic: “cand voi fi mare o sa….” – cu toate ca nu te faci mare peste noapte 😀
        Ma rog, nu mi se pare ciudat atat timp cat discutia ramane la modul amuzant, lejer, altfel se cam ivesc pitici pe creier la orizont :))

  4. Asta asa e. Ma enerveaza si lumea care intreaba dar tu la cati ani vrei sa mariti/insori :)) ?.. De parca ti-ai programa totul dinainte.. :))

  5. Nu purtam discuţii din astea decât prin generală, când na… aveam numai fluturi în cap. 😆

    E dreptul fiecăruia să viseze; dar cum zici şi tu, la vremea aia. Uneori femeile de genul mi se par că pun mai mult preţ pe ziua aia, decât pe bărbat în sine sau pe relaţie… când până la urmă dacă găseşti relaţia potrivită, poţi să trăieşti şi fără nunta aia mare, pentur că ai găsit într-adevăr ceva important şi restul nu mai contează.

  6. OF! Trebuie sa o mai spun inca odata: femeile trebuie sa fie cel putin odata sa fie PRINTESA BALULUI. Fii un pic atent – ce nu este din povestile cu printi? Ele nu programau o nunta, ci visau la un bal mascat! Este dorinta de a fi superba, admirata, unica, alba si last but not least – sa fii tinuta minte.

    Nu ma intelege gresit, nu vorbesc cu prietenele mele despre “my dream wedding” (am mai de graba prietene ciudate care ori nu vor sa se marite, ori vor sa faca asta in varf de munte), dar in mintea mea am si eu un print si flori si voaluri si alb si INELUL.

    Daca ai fi vrut sa fii rau ar fi trebuit sa le le zici ca apoi urmeaza “luna de miere si anii de fiere” :))

    Lasa-le sa viseze…

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

