Amintiri · Realităţi

Deplasare, cântat, autocar, răgușit

Săptămâna în curs a fost una mai mult decât obositare dar foarte plăcută. Zile pline dar și râs mult care au culminat cu ziua de azi. Deși era gata gata să ratez ziua de azi am avut o zi plină în urma căreia m-am ales și cu niște dureri de cap dar nu mă deranjează așa tare. În mod normal îmi pusesem telefonul să sune la 5:40 dar n-a sunat. La 6:20 trebuia să mă întâlnesc cu o prietenă la metrou dar bineînțeles că la 6:15 când m-a sunat să mă întrebe pe unde sunt eu îi spuneam ”păi m-ai trezit” :)) Până la urmă nu am pierdut nimic dar nu mai era nici mult. Am plecat la Brăila cu corul să cântăm câteva melodii și din fericire am prins autocarul. Ca să rezum puțin o să spun cam așa: fiindcă eram mai mulți decât locuri în autocar la dus 3 ore în picioare, apoi încă vreo oră în picioare când am ajuns în Brăila, am mâncat ceva (tot în picioare), faleză 2 ore (deci tot în picioare), o scurtă repetiție (din fericire nu în picioare) apoi concert 2 ore (deci în picioare). La întoarcere am stat jos în autocar. Adunate aș putea spune că azi am stat pe scaun vreo 4-5 ore iar în rest în picioare. Răgușeala nu o am de la cântat ci de pe autocar la întoarcere: s-a țipat și s-a râs încât nu pot să fac un rezumat oricât aș vrea 🙂 Una peste alta, obositor dar plăcut tare iar săptămâna asta aglomerată nu s-a terminat: va urma 😀
10 thoughts on “Deplasare, cântat, autocar, răgușit

  1. v-am sustinut si eu cu iulia…in vise cam cat a tinut drumul,concertul+masa si faleza…deci e si meritul nostru…a fost chiar o zi frumoasa merita sarbatorita cu un somn pe cinste

  2. La partea cu trebuia sa fi la 6:15 in statia de metrou si tu atunci abea te-ai trezit, parca m-ai descris pe mine…asa sunt eu aproape zilnic 8-| ;)).
    Eh lasa nu-i bai daca ai stat in picioare,asa cum ”mersu pe jos face picioru frumos” asa si ”statu in picioare creste” ;))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

