Comercial · Realităţi

Deja decembrie?

Eu unul nu îmi dau seama unde s-au dus zilele și cum de au trecut așa repede. Parcă ieri de abia venise toamna. Când am fost întrebat cât are Tiu nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul. Vroiam să spun că are o lună și o săptămână când el mai are puțin și face 2 luni :)) Zilele astea de altfel atât de pline au fost că abia am mai reușit să intru pe alte bloguri și atunci când reușeam să intru parcă îmi era mai ușor să comentez acolo decât să mai vin cu noutăți pe aici. Abia dacă m-am forțat să scriu acum ca să nu bată crivățul și pe la mine pe blog. Destul s-a răcit afară. Oricum, prefer să am zilele pline și să vin acasă la 1 noaptea decât să stau degeaba. Cum să zic, dar mâine aș vrea să fie direct ianuarie, se poate? 😀 În moșul nu mai cred (de fapt a murit în accident de sanie. Renii au uitat să bipăie și moșul n-a văzut că sania dă înapoi…deci ghinion). Cadouri nu cred că o să primesc, de Crăciun stau acasă și muncă, de Revelion stau acasă și cred că muncă până spre seară. Decembrie oricum nu arată a iarnă în adevăratul sens al cuvântului. Să vedem acum cu codul ăsta galben: poate ninge și mă contrazice 😀 Totuși să ridice mâna cine se bucură că a venit iarna 😀
34 thoughts on “Deja decembrie?

  1. In fiecare an, dupa ce trece Revelionul, imi spun in gand “pff, a mai trecut 1 an; mai e o gramada pana la urmatorul revelion”. Pe cat de repede trece noaptea dintre ani, pe atat de repede trece si anu’.
    Eu nu vreau sa vina iarna. Nu vreau sa vina sarbatorile! Ma deprima!

    1. N-am mai apucat să verific harta cu codul galben. Dacă e așa atunci în București iarna va fi sau nu va fi 😀 Singura chestie care îmi place iarna, e că dacă ninge nu se mai văd la fel gunoaiele aruncate peste tot.

  2. Eu ma bucur ca a venit iarna si astept si zapada ca nah,fara,nu are farmec 😛 … La multi ani de ziua Romaniei!

  3. la mine ninge! Ce e drept, pe blog am activat acum cativa ani o aplicatie “snow” si cred ca aplicatia se activeaza odata cu intrarea in lunile de iarna. pentru ca s-a activat azi dimineata automat. Asa ca tre sa ma apuc sa dau nametii la o parte

  4. Eu mă bucur că a venit iarna, dar sincer parcă m-aș bucura mai bine dacă ar fi și puțină zăpadă. Într-adevăr timpul a trecut foarte repede. Tu zici că parcă mai ieri era începutul toamnei…eu zic că parcă mai ieri era vară :)) La mulți ani de ziua României. 🙂

  5. Eu am amintiri frumusele iarna.. de exemplu anul trecut m-am combinat cu cine’s si acum.. iar in perioada aia curgea si cu bani:))

    Anul asta n-a mai fost asa roz.. dar sper ca celalalt sa fie mai bun 😀

  6. Exact ”deja”, a venit mult prea repede…:( eu nu ma bucur, nicidecum…o detest :(, nu inteleg ce e asa de fain sa dardai de frig, sa umblii infofolit/a pana in gat, sa mergi prin mocirla si sa te murdaresti…dar pentru unii chiar are farmec, nu il contest.

    1. Voi astia care ” urati ” iarna vedeti doar mocirla din ea si faptul ca .. va murdariti. Dar la zapada alba si pufoasa,la distractiile de la munte pe derdelus nu va mai ganditi si mai ales la faptul ca un Craciun fara zapada e degeaba. Stiu o groaza care zic ca vaaai urasc iarna dar le sclipesc ochii cand vad ca ninge frumos si nu stiu cum sa mai iasa din casa. 🙂
      Nu agreeaza nimeni GERUL si mizeria ce se face cand se topeste zapada, nu asta e farmecul. Farmecul e zapada si atat. Mie cel putin zapada imi place, nu frigul, nu hainele in straturi nu etc. dar nici nu ma dau ” lovita ” de ele si incep sa nu profit de ceea ce inseamna iarna si anume zapada si FRUMOS!

      1. Nu am zis ca urasc zapada…e frumos cand ninge, iar atunci dispare si frigul…insa daca e sa o lom asa, perioada cea mai mare din iarna e ger, ingheti si nu prea poti sa iesi din casa…Crezi ca daca ar ninge zilnic si sa nu fie moocirla si ger nu ne-ar place? Ba da…si faptul ca ne place vara in mod deosebit nu inseamna ca nu stim sa ne bucuram si de frumusetile iernii. Insa facem o comparatie intre cele doua…:-s

        1. Da` nu am zis ca nu stiti sa va bucurati ci doar ca bagati anumite chestii aiurea din iarna in fata si nu mai vedeti restul. Si repet nici mie nu-mi place gerul imi place doar zapada ,sarbatorile si Revelionul unde dai din dosulet pana a doua zi. 😡 :))

          1. Asta imi place si mie ;)) nici nu se pune problema…cred ca oricat de mult ti-ar place vara, e imposibil sa nu-ti placa zapada si sarbatorile :X

  7. Nu-mi place iarna, iar Craciunul e cea mai deprimanta perioada a anului pentru mine. Nu stiu de ce, ma apuca brusc depresiile in perioada asta. 🙂 Anyway, revelionul il astept nerabdatoare. Cand e vorba de party, sunt prima. :)) Ah…urasc frigul din tot sufletul meu.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

