Bucureşti · Comercial · Realităţi · Umor

E mai greu la început

 

Știu că am zis că nu mai mănânc la KFC, Mc sau ceva de genul după ce am văzut fața ascunsă a fast-food-urilor, dar dacă gașca vrea acolo merg și eu cu ei. Doar nu mănâncă ei acolo și eu merg în altă parte. Am fost la KFC să mănânc și am fost întâmpinat de un casier mai extraterestru așa. Parcă nu era de pe planeta asta. Am observat la o privire mai atentă că era începător și nu prea își intrase în mână. Personal cred că mai mult de atât se zăpăcise cu totul. Am mers să comand un meniu Zinger cu cartofi țărănești, iar tipul m-a întrebat ce suc vreau. I-am spus să fie Pepsi și s-a dus să îmi ia comanda. Se întoarce după câteva clipe cu cartofi normali. Mă uit puțin lung și îi zic: ”țărănești.”  Parcă revenindu-și în fire își cere scuze și aduce cartofi țărănești apoi mă întreabă din nou ce suc vreau. Aduce și sucul apoi după câteva minute îmi aduce twister-ul. Mă uit iar lung și zic: ”Zinger.”  Se uită iar parcă nedumerit peste casa de marcat și se scuză. După câteva minute bune am reușit să plec de la casă cu comandă pe care o făcusem. În spatele meu o prietenă urma să comande și ea (am vrut să o las pe ea prima dar nu se hotărâse ce vrea 😀 ). Când a ajuns la masă am întrebat-o cum s-a descurcat cu tipul de la casă. PE ea a întrebat-o de 3 ori ce suc vrea dar nu i-a mai greșit nimic în schimb. Ce e mai rău e că uitase să îi ceară banii 🙂 Cred că după o zi din asta trebuie să muncească toată luna să acopere pierderile :))
9 thoughts on “E mai greu la început

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

