Comercial · Realităţi

Unde o să ajungă cu ofertele?

Este o întrebare cât se poate de normală având în vedere că toți operatorii de telefonie mobilă se întrec în oferte. Unii dau 2400 de minute, 5000 de minute, alții 3200, iar alții 3000 de minute. Sincer, câți din voi vorbesc atâtea minute lunar? Eu unul am 1200 de minute și nici nu vreau mai multe pentru că oricum nu le vorbesc toate. Mai simplu ar fi să lase convorbiri nelimitate și ar putea să cadă și ei la un acord să fie nelimitate atât în rețea cât și în afara rețelei. Doar cele internaționale să coste. Oricum, dacă lași cuiva nelimitat la convorbiri va vorbi mai puțin decât dacă îi dai câteva mii de minute. E chestie psihologică. Poate prima lună va încerca să vadă cât poate vorbi, dar apoi se va plictisi și se va obișnui cu ideea că poate vorbi mereu nelimitat. Chiar e o pierdere de bani și timp pentru reclamele astea🙂

15 thoughts on “Unde o să ajungă cu ofertele?

  1. Sunt si ei in competitie,au nevoie de clienti si de aceea se intrec in oferte,eu am avut abonament la Cosmote si acum trec la cartela…aveam 1000 de minute + mesaje,nu apucam sa le consum😛

  2. Concurenta e mare, mai ales de cand poti sa treci de la o retea la alta fara sa-ti schimbi numarul de telefon. Sunt nevoiti sa momeasca lumea cu cate ceva.

    Oricum, pentru ei ideal este sa aiba cat mai multe abonamente. Asta inseamna venituri lunare fixe, stiind ca ofera 2000 de minute si omul nu le consuma pe toate.
    De regula, cand iti faci un abonament te gandesti ca e mai bine sa fii acoperit decat sa ai extracosturi, nu? Cati posesori de abonamente exista? Cate minute raman de la fiecare?
    Sa zicem ca operatorii nu platesc pe minut cat costa impulsul in realitate. Se adauga taxe, comisioanele operatorilor, chirii, etc. Daca adunam minutele ramase de la fiecare, ala e un plus in buzunarul operatorilor de telefonie.
    Oferte nelimitate nu stiu daca isi permit. Exista tot felul de restrictii pe care le au. De exemplu, eu pledez pentru prepay. In felul acesta nu esti fortat sa vorbesti pana termini pachetul, incarci cand vrei, cu cat vrei. Nu ai facturi la usa, daca iti alegi un pachet in functie de cat de des suni, poti fi bine acoperit. Chestia e ca bonusurile pe care le primesti nu pot fi transferate si trebuie consumate intr-un timp scurt.

    1. Pai toti operatorii au ofertele astea la prepay. Si eu prefer prepay decat abonamente. Am avut vreo 2 abonamente si am scapat de ele😀 Nu exact cum isi fac ei calculele dar chiar mi se pare ca se complica.

  3. Oh da inca cata dreptate ai…si eu as face lafel, as incerca sa-mi consum intentionat toate minutele doar ca sa nu li le las lor, insa daca as sti ca e nelimitat…as vorbi cand vreau, cat vreau (sau mai bine zis cat este nevoie)…
    E o pierdere de bani cu tot felu de reclame intr-adevar, dar mie chiar imi plac…cel putin cele de la vodafone le ador :X

  4. Eu sunt pro abonament. Am la Orange si sunt multumita. Cu abonament am siguranta ca n-o sa raman vreodata fara credit si n-o sa mai pot suna (cum e la prepay). Am patit-o odata, acum 2 ani cand am fost plecata intr-o vacanta in afara tarii. Atunci aveam prepay. Am tot sunat, m-au sunat si altii, si am ramas fara credit. Eram disperata ca nu stiam cum sa incarc cartela.😆 Intr-un final mi-a transferat cineva credit din Romania, ca inainte nu era cu incarcare electronica. Acum cand mai plec in afara tarii vorbesc nelimitat. :> Numai ca am un soc atunci cand vine factura. =))

    1. Dacă îţi reîncarci din timp şi-ţi alegi un plan tarifar bun, nu rămâi neacoperit. Acum depinde şi cât vorbeşti. Când ieşi din tară te taxează şi pe tine, şi pe cel care te sună. Din cauza asta trebuie să activezi roaming-ul. Oricum ar fi, tarifele sunt cam aceleaşi. Nu ai cum să plăteşti puţin şi să vorbeşti mult. Poate doar pe net🙂

      1. Nu! Daca eu sunt cea plecata din tara si ma suna cineva, pe acea persoana taxeaza normal (din minute, daca are oferta activata) si pe mine ma taxeaza cu tarif de roaming (jumatate din cat as plati pe minut daca as suna eu in tara).😛

  5. Sarbatorile de iarna
    sa-ti aduca ce vei vrea
    Si sa ai caldura-n suflet
    de la primul fulg de nea
    Sa te pierzi printre cadouri
    lasate de Mos Craciun,
    Iar din sacul plin cu daruri
    sa alegi un an mai bun!

  6. Pingback: NightOn în 2011

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

