Comercial · Leapșa · Realităţi

Planuri pentru blog 2011

Am promis Zuzulinei, că am să preiau leapșa de la ea, iar ieri Roxana, mi-a dat aceiași leapșă așa că am îi dau curs. Ce planuri am pentru blog anul care vine?

Din punct de vedere a/al:

frecvenţei articolelor: În ultima vreme frecvența a fost cam un articol la 2 zile. Alteori mai des, alteori și mai rar. Nu îmi propun o frecvență anume însă am să îi dau cât de multă atenție pot 😀

conţinutului: Nu am de gând să fac schimbări în ceea ce privește conținutul. Poate or să apară noi categorii.

design-ului: Înainte când aveam domeniu plătit mai schimbam temele și căutam multe plug inuri interesante, dar așa, schimbările depind de cei de la WordPress. Dacă scot la anul vreo temă care să îmi placă mai mult poate o să existe și o schimabre în sensul ăsta.

traficului: Aici mi-am propus să ating cel mai mare trafic din ultimii ani. Ca o predicție sper să adun la anul între 80.000 – 100.000 de vizitatori. O să vedem 😀

abonaţilor: Sincer habar n-am câți am 🙂 Dacă există atunci să crească 😛

interacţiunii: Bănuiesc că e vorba de interacțiunii cu cei care intră pe blog. Păi mi-aș dori să am o relație cât mai bună cu cei care or să frecventeze blogul 😀

Oricine dorește să preia leapșa este liber să o facă.

12 thoughts on “Planuri pentru blog 2011

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

