Amintiri · Internet · Leapșa · Realităţi

Leapșa – Amintiri cântărite

Am primit de la Mary o leapșă mai aparte (fiecare are ceva aparte dar asta parcă ceva mai mult). Un fel de bilanț al anului 2010. Păi ar arăta cam în felul următor. 

CEA /cel mai CEA’ /cel :
Amintire din 2010: Cred că vacanță de acum câteva luni de la Sinaia împreună cu niște prieteni foarte buni 🙂
Cacealma din 2010: Cred că de fapt a vrut să spună farsă. Anul ăsta nu am pățit niciuna 😀 (Ralu, ți-ai pierdut îndemânarea).
Dorinţă (îndeplinită sau nu) din 2010: Am reușit să redecorez camera 😀
Banc (culme) din 2010: Doamna profesoară o întreabă pe Alinuța:
-De unde vin gazele Alinuța?
-Din fund.
-Din care?
-Din al meu, vreți să vă fac o demonstrație? Pârț,pârț,pârțțțț.
Zi din 2010: Au fost mai multe. Sincer nu am acordat atenție celei mai tari zile din 2010 😀
Petrecere din 2010: Toate zilele onomastice la care am fost anul ăsta au fost faine.
Cadou din 2010: Un televizor LCD
Greşeală din 2010: Mi-am scăpat nepotul din brațe ( dar s-a reparat repede) 😀
Porţie de râs din 2010: Ohooo, în mod repetat în momente când nu se potrivea 😀
Mâncare din 2010: Piept de pui de la vietnamezi: nu mai mănânc în viața mea :)) Dulce rău
Persoană -pe care ai întâlnit-o- în 2010: O prietenă reîntoarsă din Spania și câțiva foști colegi din liceu 😀
Compliment din 2010: Că am sprâncene frumoase sau voce frumoasă 😀
Accesoriu din 2010: Pauză.
Vis (nocturn) din 2010: Visez foarte rar și atunci visez numai prostii fără logică.
Călătorie din 2010: Anul ăsta nu am umblat prea mult dar a fost drăguț prin Sinaia, Brașov și Constanța.
Carte din 2010: Mi-au scanat mansarda. N-au găsit nimic. 😛
Animal din 2010: Pisica mea 😀
Film din 2010: Atât câte am văzut, (nu am avut timp de prea multe), When in Rome, 4 3 2 1, Bachna ae hasseno, Billu Barber și altele.
Prostioară din 2010: Nu fac prostioare, fac prostii uriașe :))

16 thoughts on “Leapșa – Amintiri cântărite

  1. “Prostioară din 2010: Nu fac prostioare, fac prostii uriașe” – 😆

    Deh.. pana la urma toti suntem oameni, toti facem prostii.. Chiar si-un mare destept e capabil de-o prostie mare.

    Dar nu cred ca-i rau.. caci greselile mai mereu ne-au ajutat SA INVATAM ceva.

    PS: Nu stiu cum vezi tu scrisul.. dar pe monitorul meu, ce scriu in Reply e micut 😦 Mai ca ma chioresc 😐

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

