Comercial · Recenzii · Sondaje

Din 2011

Deși azi nu aveam deloc chef să scriu am zis că ar fi cazul totuși să scriu și pe 2011 ceva. Cu toții ne-am pus speranța că acest an va fi unul mai bun. Cu toții ne dorim să schimbăm câte ceva la noi și să fim mai buni. Și eu mi-aș dori asta deși nu e deloc ușor. Pentru un timp vei reuși să îți ți promisiunile și țintele propuse dar cu cât timpul va trece cu atât mai greu o să fie să le ți. Pe deoparte 2011 poate să fie mai bun dacă chiar știm să găsim valorile și să știm să le păstrăm. Un sondaj realizat pe site-ul BTW referitor la țintele pe care și le pune lumea în noaptea de Revelion a reieșit că majoritatea nici măcar nu își propun ceva pentru anul următor, dar dintre cei care își propun majoritatea își ating țintele. Sondajul este efectuat pe 661 de persoane din diferite țări.

Din alt punct de vedere 2011 nu îl văd un an mai bun tocmai pentru că politic vorbind nu s-a făcut nimic pentru asta. Foarte probabil numărul șomerilor va crește, salariile nu vor crește pentru că nu au de unde și lista va continua. Cât timp doar se taie nu ai cum să ai creștere. E bine să fim și realiști. Probabil că 2011 va fi un an rău din anumite puncte de vedere dar poate fi bun din altele. Trebuie să rămânem cu picioarele pe pământ și să așteptăm să vedem ce ne aduce noul an. Intrând în noul an cu gândul că va fi numai lapte și miere e o mișcare greșită. Sunt lucruri care nu țin de noi dar care ne afectează dar și lucruri care țin de noi. Trebuie să facem cât mai bine ceea ce ține de noi apoi om vedea ce urmează. Eu vă doresc să dați tot ce aveți mai bun în noul an și să aveți sănătate. Dacă aveți sănătate le puteți face pe toate. 

P.S: Am să revin să vă arăt și cum am trecut în 2011 🙂

14 thoughts on “Din 2011

  1. @Zuzu și Andra: Eu sunt unul din cei mai optimiști pe care îi cunosc în viață dar să fim și un pic realiști nu strică 😀 Prin optimismul meu am ridicat moralul unor persoane pesimiste din cale afară 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

