Dragoste · Realităţi · Scrisori

Detest să văd așa ceva

Am și eu unele chestii pe care le detest  cu toată ființa mea. Pe lângă cele din descriere urăsc atunci când comunic pe messenger cu cineva să îmi arunce în față întrebări prescurtate gen: cmf? cf? sau să înceapă discuția cu BUZZ. Simt că mă bați când faci chestia asta. Unora le-am dat chiar ignore 😀 Atâta timp cât limba română nu are abrevierile astea nu cred că trebuie folosite. Plus că cel care le folosește dă senzație de lene, vorbă într-o doară. Eu așa le percep. Altă chestie care mă scoate din sărite e să îmi pună cineva mână în păr. Adică nu oricine, mai sunt și excepții :))

Am păstrat pentru final practic cireașa de pe tort. Unul din lucrurile care le detest cel mai mult, e să văd că o fată face pe interesanta. Detest când văd orice fată care vrea să pară mai brează decât e, dar cel mai rău detest când face pe interesanta când a observat că îi dai atenție. Genul ăla de fată care până să îi dai puțină atenție era normală, iar după ce ai condus-o odată acasă începe să facă pe interesanta. Exemple: o suni și de fiecare dată face pe ocupata, câtă treabă am eu. Îți dă senzația că o încurci. Genul ăla de fată care spune ”stai să verific agenda să văd dacă pot ieși cu tine”. Păi bine băi fato, dar până să te bag în seamă nu aveai impresiile astea în cap. Și ironia e că la mine fazele astea nu țin și enervându-mă dau înapoi și o las cu impresiile ei. Am pățit chestia asta, iar fata când a văzut că impresiile astea au avut opusul rezultatului dorit de ea a început să mă sune ea, dar atunci ghici ce? Nu am mai vrut eu să îi mai dau nas. Niciodată n-am să înțeleg ce e în capul fetelor care cred că așa se cucerește un băiat. Bine că nici nu vreau să înțeleg 🙂

33 thoughts on “Detest să văd așa ceva

  1. si eu urasc la maxim conversatiile pe mess ce incep cu buzz 😐
    in rest nu am nimic cu prescurtarile daca sunt folosite si acceptate de ambii. bine, atat cat nu se exagereaza, ca sunt si persoane care deformeaza grav limba romana scriind cu numere in loc de litere cu j in loc de ş si multe astfel de exemple. Alora le dau ignore 😀

  2. Nici nu vei intelege 😛 Nici noi nu intelegem ce aveti voi in cap 😆
    Si eu am in lista persoane care incep cu buzz cmf si daca le raspund si ii intreb si eu la randul meu,abia dupa 10-15 min raspund la intrebare…

  3. Eu nu am o problema cu prescurtarile, cred ca inlesnesc comunicarea. Si asa avem noi oamenii probleme in a ne intelege. 🙂 Dar nu este un limbaj pe care sa il folosesti in situatii formale.

    Buna cireasa de pe tort.

    P.S. Vezi ca ai o problema cu feed-ul RSS, am incercat sa ma abonez si nu functioneaza.

    Seara buna!

  4. Pe mine mĂ mai enervează şi cei care te invită în lista de mess, iar după ce le dai accept te întreabă cine eşti…sau mai aveam eu câţiva care – de fiecare dată când intrau online, scriau bună, fără să continue. Deh, mare e grădina 😀

  5. Lasand la o parte limba “Romania” cu aroma de gutui a unora, am o vorba pentru fetele ce se lasa greu: Don’t play hard to get if you’re already hard to want.

  6. Eh, fetele o fac asa pe interesantele cand va plac prea mult si nu vor sa o arate :)). Sau cel putin asa am vazut printre prietenele mele, eu sunt exceptia de la regula :)).

    1. Le dau pentru că nu îmi place genul ăla de fată :)) Și mie îmi place cum se vede bannerul tău la mine pe blog :)) Să crești mare

  7. Pe aia cu, daca nu mai esti interesat de ea, incepe ea sa te caute, am intalnit-o si eu 😆

    Cateodata fetele sunt ca niste fetite, de 13, 14 ani, care zic ca daca-ti trag niste psihologie inversa ceva, gata, te-a facut. Hai zau ? :mrgreen:

  8. Fetele astea :)) sunt genu pitipoance veritabile doar imagine si lipsa de creier…deci nu poti sa le ceri mai mult, oricat ai vrea…
    Asa fac la inceput sa para interesante, dar daca le chemi la tine un doi is la usa …cred ca sti cum zic…

  9. Lasa, ca mai sunt si baieti de genu’, nu numai fete :d Crede-ma ca am dat peste ipocriti d-astia. :))

    k3 |\/|@y f@ky ? :> scrisu’ asta e mai bun. :)) m-am prostit eu intr-o seara si am vorbit numai asa.. a 2-a zi nu mai stiam sa scriu..

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

