Realităţi · Umor

Mereu uit

În afară de primul an de când am blogul, în anii următori pur și simplu am uitat mereu 🙂 Pe 23 decembrie blogul meu a făcut 3 ani. Și anul trecut mi-am amintit la vreo săptămână după aniversare dar anul ăsta deja au trecut mai bine de 2 săptămâni. Bine că nu am uitat de tot. Așadar, ba da bim, ba da bum să spunem la mulți ani. A trecut până acum prin câteva schimbări în cei 3 ani: schimbări de domeniu, muuuuulte template-uri, (actualul chiar de ieri), chiar și numele blogului și motto-ul au suferit schimbări. Ce va urma habar n-am dar trebuie să îl vizitez des ca să nu ratez nimic 🙂 Eu țin să vă mulțumesc în numele nesimțitului meu blog, (trebuia să vă mulțumească el), pentru vizitele voastre, pentru comentariile voastre și pentru timpul vostru pe care îl oferiți blogului. Ca semn de recunoștință blogul meu vrea să vă spun că vă va citi zilnic blogurile, (cred că s-a îndrăgostit amețitul ăsta de vreo blogă sau bloagă. Care o fi femininul de la blog?) 😀

22 thoughts on “Mereu uit

  1. La Muuuuuulti Aaaani! Te saluta si blogul meu 😛 Al meu e mai batranel ca al tau… 😀 iunie 2007 😀

    Cert e ca ni-s colegi de clasa blogurile 😛 Sunt din acelasi an.

  2. La multi ani si la cati mai multi vizitatori si posturi dragute, provocatoare, melancolice, debordand de veselie, pline de dragoste si totusi…..si un pic de realism, ca nu strica din cand in cand. Apropo, am tras linie si se pare ca am iesit pe plus si in anul care a trecut. De fapt, in ultimii doi ani 😀 😛 Pe al meu il am de prin octombrie 2008, chiar inainte sa incep facultatea 😛

  3. @Numele Trandafirului: merci merci. Nu sună rău varianta ta 😀
    @Silvia: Mulțam. Mă bucur că ai ieșit pe plus și așa să faci și anul ăsta 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

