Internet · Leapșa

Leapșa – preferințe turistice

Am primit de la Roxana o leapșă acum câteva zile și nu am apucat să îi dau curs. Trebuie să spun 3 țări pe care aș vrea să le vizitez. În ultimii ani am ratat câteva ieșiri pe diferite motive și erau prin țări care chiar ar merita vizitate: Anglia, Danemarca, Suedia. Dacă pe ultimile 2 nu știu dacă o să apuc în Anglia trebuie să ajung 😀 Mi-e greu să mă limitez la 3 țări dar o să fac un efort.

1. S.U.A & Canada

2. Olanda

3. Japonia

Astea ca un top dar sunt muuulte unde aș vrea să ajung dar nu mai stau acum să le enumăr pentru că asta ar avea efect ca și număratul oilor înainte de somn 😀

Leapșa merge mai departe la Addicted, Andra și Rareș.

12 thoughts on “Leapșa – preferințe turistice

  1. Cand ma mai pomenesti intr-o leapsa pune link-ul catre un post. Slava Domnului ca te vizitez zilnic c-altfel nu as vedea! 😀
    Si da am sa o onorez si eu imediat cum termin cu niste chestiute oricum SUA e si pe lista mea. 😀

  2. 1. Spania(desi am fost in Catalunya, Andaluzia e visul meu suprem)
    2. Elvetia
    3. Franta
    Eu sunt fan Europa. Restul continentelor ma lasa rece… Insa am o mare slabiciune pentru oceane, in special pentru Pacific, dar nici Indianul sau Atlanticul nu-s de lepadat. Demult am pus eu ochii pe cateva insulite exotice, neaparat coraligene, si nu ma las pana nu pun piciorul pe ele. 😛 😀

    1. Am fost în Franța dar parcă nu m-a mulțumit așa cum mă așteptam. Francezii au așa un aer de superioritate. Mai sunt și excepții dar la general…plus că Parisul e împânzit de negrii bișnițari (asta cam la toate obiectivele turistice). Ca arhitectură e super Franța dar mai contează și altceva 😀

      1. Conteaza, asta daca ai locui acolo pentru o perioada mai lunga de timp. Eu am (iar) o slabiciune pentru patria campurilor de lavanda si a culturilor de maslini, regiunea din sudul Frantei unde mistralul isi face de cap, Provence. 🙂 Trebuie neaparat sa ajung in Nice. 😛
        Iar daca vorbim de arhitectura, cea flamanda este de departe preferata mea.

        1. Atunci încearcă Belgia 😀 Mie Viena mi-a plăcut mai tare. Dacă era mai mare era de 10 ori mai tare ca Parisul 😀 Și Metz ți-ar place. Foarte cochet deși e mai mic ;))

  3. Am fost in Belgia, ador orasele medievale in general, Bruges-ul in special. Am locuit 8 zile in Bruxelles(de unde plecam zilnic cu trenul spre diferite orase turistice importante), in cartierul Schuman, langa Comisa Europeana. 🙂

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

