Leapșa · Realităţi

Leapșa – Despre mine

Am primit acum vreo săptămână o leapșă de la Alina, și trebuie să îi dau curs mai repede până nu uit 😀 Leapșa constă cam în asta:

Sunt … cam somnoros.
Aş vrea … prea multe ca să le spun toate
Păstrez ... amintiri într-o cutie 😀
Mi-aş fi dorit … să fac altă facultate 😀
Nu-mi place … dincolo de ce am scris în descriere nu-mi plac(e) fasolea,  urzicile și spanacul.
Mă tem … de singurătate.
Aud … ceva la TV
Îmi pare rău … că nu-s mai ambițios.
Îmi place … să cânt 😀
Nu sunt … deloc bun la fotbal :)))
Dansez … doar dacă sunt prea bine dispus :))
Cânt … deci mult :))
Niciodată … nu spun niciodată 😛
Rar … joc fotbal :))
Plâng … când părinţii suferă!
Sunt confuz … despre unele amănunte din viitor
Am nevoie … de credință
Ar fi trebuit … să învăț mai mult în liceu 😛
Aş putea … să fiu un umăr pe care să plângi 😛

De obicei dau leapșa mai departe dar am văzut-o leapșa asta pe la foarte multe persoane și nu știu cui să o dau ca să nu se repete așa că dacă cineva vrea să o preia atunci e invitat 😀

31 thoughts on “Leapșa – Despre mine

    1. acum să o fac pe a 2 a ar însemna să stau iar pe banii părinților și să fac a 2 a facultate la FR sau FF nu mă tentează pentru că nu e văzută la fel. La FF sau FR merge dacă ai deja un post undeva și îți cere o diplomă. La mine nu e cazul de așa ceva 😀

      1. Sunt multi studenti care si muncesc, nu stau pe banii parintilor, desi sunt la zi.
        Acuma depinde si cat de solicitanta ar fi a doua facultate.

        Iar regretele ne bantuie…

      2. hmm, nu numai. Eu am facut-o la FR, tocmai ca sa pot sa si muncesc. Din al doilea semestru m-am si angajat, job full-timp, plus stat peste program de multe ori. Si le-am facut pe amandoua. Cand iti cauti un job, pe angajatori (daca nu vor sa angajeze pe pile, dar totusi fac interviuri, ca sa nu bata la ochi- ca se practica), ii intereseaza mai mult experienta ta, decat faptul ca ai facut o facultate la FR sau zi. Iar la tine, fiind vorba de a 2-a facultate e cu atat mai bine. Mai gandeste-te la asta, sa nu regreti mai tarziu si mai mult. 🙂

  1. Eu sunt stelista, Vactim la fel, Julien habar nu am, dar Dragos e dinamovist la fel ca tine. Dragos FRD… Va puteti imprieteni si discuta despre echipa voastra favorita. Ce a mai ramas din ea. 😉 :))
    Probabil te intrebi cine sunt Vacitim si Julien Sorel, ei bine sunt doi prieteni ai blogului nostru, care din cand in cand mai posteaza si articole(in afara de comentarii).
    Scuze pentru off-topic. 😛

    1. La mine Dinamo e un virus transmis ereditar :)) Oricum nu contează cu ce echipă ține cineva. Oricum eu nu mă agit când nu joacă Dinamo bine. Ei pierd :)) Aveam un coleg stelist în facultate și încerca să mă oftice dar eu îl ofticam imediat :)))

  2. Ar fi trebuit … să învăț mai mult în liceu

    :)) stii cati regreta chestia asta? Insa stii cati dintre noi cred ca ar face asta daca s-ar intoarce in liceu? Iti spun eu, niciunul. Ai alta mentalitate si sigur ai vedea liceul ca pe o chestie muuuult, dar muuult mai interesanta daca a fost.

    1. Eu cred că aș învăța mai mult dar m-aș și distra mai tare 😀 aș avea grijă. Temele și învățătura acasă, iar la școală distracția :))

        1. Singurele de caer mai mănâncfoooooarte rar (când sunt pe la cineva și ca să nu refuz) e fasolea….dar fooooooarte rar 😀 În schimb humusul îmi place 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

