Comercial · Fantezii · Internet · Umor

Demolarea superstițiilor (3)


Începusem mai demult să demontez superstițiile de care mulți se tem sau deși spun că sunt aberații țin seama de ele. Rămăsesem la superstiția cu numărul 17 deci continui de la numărl 18 🙂

18 – Capul – Dacă te doare puternic capul din senin, caști în continuu, fără să-ți fie somn, dacă îți curge sânge din nas sau ai stări de vomă fără motiv, dacă ți se congestionează fața, îți țiuie urechile, ai putea fi deochiat.

N-am fost niciodată deochiat 🙂 Dacă mă doare capul am stat în curent și răcesc. Dacă mă ia căscatul sigur mi-e somn, dacă îmi curge sânge din nas (ceea ce de mult n-am mai pățit), ori mi-am luat bătaie ori de la presiune, dacă am stări de vomă am fost la Mc Donalds sau KFC, ori a fost mâncarea stricată, iar dacă ești fată du-te la ginecolog, dacă te-ai înroșit la față (congestionat), ori ai febră ori te-ai emoționat, ori ți-e cald,dacă îți țiuie urechile s-ar putea să fie de la altitudine.

19 – Căsătorie – Cei cu două vârtejuri de păr în creștet se vor căsători de mai multe ori.

Și dacă un bădăran n-are vârtej în frunte și se însoară de mai multe ori? Eu știu că pentru a avea o căsnicie reușită trebuie să ai două persoane pentru asta și amândouă să fie familiști convinși și cu frică de Dumnezeu 🙂

20 – Ciori – Ciorile sunt considerate semn rău.

În pomi da, pentru că s-ar putea să îți cadă în cap vreun găinaț. De fel când vezi mai multe vine ploaia…și care-i baiul?

21 – Colțul mesei – Se spune despre cel care se așează la colțul mesei că nu se va căsătorii.

Cred că marea majoritate a stat și prin colțul mesei la vreo petrecere, restaurant sau mai știi cu ce ocazie. Mie nu mi se pare că țara asta e o țară a burlacilor.

22 – Copii – Copiii născuți în luna mai sunt bolnăvicioși și nu au viața ușoară. Dacă primul dinte al unui copil iese pe gingia de jos, va avea viață lungă. Nu e bine ca un copil să fie botezat cu același nume a unui frate care a murit. Copiii nu trebuie lăsați să se uite în oglindă până la vârsta de un an, căci se pot deochia singuri.

Atâtea aberații pe secundă nu am citit niciodată 🙂 Să le luăm pe rând. Toți cei născuți în luna mai să zică de e așa cum zic ei. Asta ar însemna că spitalele sunt pline de cei născuți în luna mai. Chiar așa să fie? 🙂  Aia cu gingia e chiar gogonată. Cine stă să facă o statistică și nu cumva statistica ar trebuie făcută după ce omul moare? 🙂 Apoi săracii copii nici nu știu ce e ăla deochi. Și apropo… nu au cum să își facă ceva ce nu există.

23 – Copil văzut prima dată – Atunci când un copilul nou născut este văzut prima dată, trebuie oferiți bani care se pun în scutec sau în leagăn pentru somn bun.

În afara bebelușilor care s-au născut cu probleme de sănătate sau diverse afecțiuni, câți bebeluși au probleme cu somnul în prima zi? Așa din curiozitate.

32 thoughts on “Demolarea superstițiilor (3)

  1. Somn bun nu știu, dar sigur o boală ceva ia de la banii ăia, că un nou-născut nu are sistem imunitar așa bun.
    Acuma depinde, știi că se zice că toți dolarii au urme de cocaină. Poate dacă pui în leagăm chiar se simte bine copilul. 😆

  2. Creve, pe noi nu ar trebui sa ne intereseze ce se spune despre cei nascuti in luna mai, ci despre cei conceputi in aceasta luna. 😛 😀

  3. “Copiii nu trebuie lăsați să se uite în oglindă până la vârsta de un an, căci se pot deochia singuri.”

    =)))) tin sa te contrazic!!!! Bogdan se uita zilnic in oglinda cand era mic si isi spunea in sinea lui ” vai cat sunt de frumos! si ce muschi am! si ce gingii frumoase! si scutecul asta ii vine perfect, e facut pentru fundul meu! Ptiu! Sa nu-mi fie de deochi! =)))))))

  4. Faza cu deochiul nu pot sa zic k e chiar o superstitie…pt ca mi s-a intamplat de cateva ori si era sa o patesc rau de tot.Norocul meu a fost cu o femeie care mi-a descantat si mi-am revenit :p

    1. niciodată nu am înțeles de ce lumea crede în deochi. Ar trebui să existe persoane cu puteri incredibile ca să facă asta. Suntem oameni nu zei 🙂

  5. Aia cu copiii in luna mai……Nu e adevarata, sor’mea s-a nascut acum vreo 19 ani aproape, pe 15 mai si e mai sanatoasa decat mine 😀 In schimb, la deochi………Nu am crezut pana nu am trait pe propria piele………Si da, sunt persoane care iti iau pur si simplu toata energia pozitiva, se numesc “vampiri energetici” 🙂 E clar, de cate ori am stat eu pe colt, ar trebui sa nu ma marit niciodata 😛 Daaaaaar, aia chiar mi se pare o prostie 🙂 Eu stiam ca nu e bine sa aduci unui nou nascut batista, inseamna despartire. Mama a patit-o cand m-a nascut pe mine sau pe sor’mea; a primit o batista si a aruncat-o 🙂 Si mai stiam ca cei cu vartej in cap sau orice alt semn distinctiv, sunt oameni insemnati; in sensul in care sunt fie foarte ai dracu, fie oameni foarte buni si maleabili. Iar la faza asta, stiu un caz real iar omul se incadreaza in a doua categorie 😀

    1. probabil jos :)) cam acolo cresc primii dinți în general 😀 Sunt curios unde o să îi crească lui Tiu (nepoțelul ăl mic) primul dinte 😀

  6. Sunt tare amuzante toate. Nu ti se intampla decat ceea in ce crezi. Crezi in deochi, vei fi deocheat. Creierul tau va lua toate masurile ca sa te simti ca un deocheat.

  7. Faza cu deochiul m-a omorat de ras :))). Chiar aseara vorbeam cu bunica-mea de cum a fost ea deocheata in tinereti si am mai tras o portie de ras. Of of of, superstitiile prostesc oamenii…

  8. 18 – Mai, eu cred in faza cu deochiul cat de cat 😕 adica mi s-a intamplat sa se mire cineva de mine si sa nu ma simt bine dupa. Dar simptomele alea sunt exagerate! Pe mine ori ma doare o mana, un picior..si cam atat 🙂
    23 – Doarme mai bine copilul cu bani la pampers :))

    1. Crezi cât de cât? Păi când crezi în ceva ori crezi ori nu 😛 Nu poți să crezi parțial zic eu. De banii din pampers zic că ar putea să absoarbă ceva din produsul aflat în pampers :))

  9. 22. sunt nascuta in luna mai si asta e prima data cand aud de superstitia cu cei nascuti in luna asta. :)) mi se pare amuzanta… dar sa stii ca am avut ceva probleme de sanatate pana acum (ca toata lumea!!raceli, carii…d-astea..), si ..spune-mi si mie pe cineva care are o viata usoara! in 2011, in Romania! cel putin…

  10. Am spus chestia asta de mai multe ori (cred ca de cand m-am documentat, profit de fiecare ocazie ca s-o spun :)) ) : am citit undeva ca… de-ar fi sa ne luam dupa cum spune Biblia, crestinii n-ar trebui sa creada in superstitii. Majoritatea romanilor sunt crestini, dar cu toate astea poporul asta a debitat probabil cele mai multe si cele mai aberante superstitii care exista. Pentru fiecare mit ciudat adunat de pe undeva din afara granitelor, se gasesc inca 5 superstitii autohtone :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

