Comercial · Realităţi · România mea!

Superficialitatea ne omoară cu zile

Astăzi stăteam și uitându-mă la ”În gura presei”, au urmat reclame și am observat cum românii sunt superficiali în toate domeniile. Poporul român în cea mai mare parte este pur și simplu mediocru și se mulțumește cu puțin. În România ai să găsești unele din cele mai proaste reclame din lume. Nu îmi imaginez ce e în capul celor care plătesc pentru niște reclame care pur și simplu mai mult te scot din sărite. Aceiași mediocritate se găsește și în alte domenii. Sunt curios dacă s-ar putea efectua un sondaj, (corect bineînțeles), care ar fi procentul celor care muncesc pe bune și nu muncesc doar așa la trecerea timpului. Poate la sfârșitul articolului mulți se vor grăbi să-mi spună că nu am dreptate și că greșesc, dar o să îl scriu oricum. Sper să mai existe persoane care să gândească la fel.

Nu știu câți români în ziua de astăzi când muncesc se gândesc că ar trebui să muncească ca și cum ar fi afacerea lor. Poate că nu o să câștigi ca și cum ar fi afacerea ta, dar muncind în dorul lelii cu siguranță faci un rău mare companiei, firmei, fabricii unde lucrezi, drept urmare poate că la un moment dat nu va mai putea să te plătească. Sunt lucruri simple care trebuie doar pricepute. Un exemplu clar ar fi cu controlorii de pe CFR care ați văzut câți oameni a dat afară. Dacă nu ar fi existat ”Nașul” sigur CFR avea profituri uriașe. Stau și mă întreb: oare când or să își dea românii seama că făcându-și treaba cum trebuie își fac un bine lor? Când și-or da seama că doar oamenii care calcă în picioare mediocritatea ajung să aibă rezultate. Doar cei care vor să facă totul cât mai bine în domeniul în care activează ajung să se bucure de reușitele muncii lor. Pentru toți ceilalți care muncesc doar ca să treacă timpul mai repede că oricum banul vine la un moment dat și că ”merge și așa”, pentru aceia munca nu va fi decât o povară și ”modul în care îi îmbogățești pe alții.” Sper ca tineretul să schimbe câteva concepții în țara asta mult prea încercată de propria noastră indiferență și mediocritate.

23 thoughts on “Superficialitatea ne omoară cu zile

  1. Vai ca tot vorbesti de reclame,ma super enerveaza faza aia cu frectia – Carmol …. si sunt multe altele inutile,care nu prea au sens…

    1. și spoturile alea făcute pe bani europeni? ”Vreau de banane” :)) Groaznice spoturile astea făcute pe bani europeni. Au mai fost făcute și altele dar parcă astea sunt chiar prea de tot. Sau reclamele de la Provident iar niște prostii și tot așa 95% din reclamele făcute la noi.

  2. Oh, o cam traiesc pe pielea mea treaba asta. Ai mei lucreaza in CFR (nu stiu denumirea sigura a functiilor pe care o au), dar pentru a nu stiu cata oara sunt amenintati cu concedieri si cu taieri salariale. Vorba ta, daca s-ar munci de la cel mai mic, la cel mai mare, cu aceeasi dorinta, alta ar fii situatia.
    Insa ce poti sa faci? Sunt oameni si oameni. Din pacate au inceput dobitocii si superficialii sa ne domine.

  3. Niciodata nu-si vor da seama, prefera un bine pe moment!🙂
    Tin minte ca acum 1 an am plecat spre Suceava si am ajuns ,din cauza traficului, greu la gara si nu am apucat sa ne luam biletele, desigur am asteptat controlorul ca sa le luam.
    I-am intins amandoi legitimatiile, cupoanele de transport si banii. Ce-a facut nenea? Ne-a luat juma din bani ne-a facut semn de buna ziua si a plecat fara sa mai apucam sa spunem ceva! Nu vrei sa stii in ce stres am stat eu cel putin pe tot drumul …. A trecut si supra controlul dar am avut noroc ca era si controlorul cu ei si s-au facut ca nu ne vad!:) Deci cumva fortat obligat faci cum vor ei. Am depus reclamatie ca am apucat sa-i vedem numele dar cred ca aia a ajuns la cosul de gunoi!

  4. Colegii mei au beneficiat de un contract de colaborare cu o firma fff mare la nivel mondial. In prima faza a proiectului au lucrat cu englezii. Cu astia mergeau le o bere, la pescuit, munceau de dorul lelii. S-a schimbat echipa si au trebuit sa lucreze cu echipa italiana care era fff stricta atat in ceea ce priveste munca cat si conduita. Trebuiau sa lucreze undeva la 8 ore pe noapte. Pentru ca au fost super magari, lucrau in jur de 3-4 ore pe noapte, ii lasau pe italieni cu ochii in soare, insa la munca se treceau cu 8 ore lucrate pentru a beneficia de sporurile de noapte.Castigau undeva in jur si de 3000 ron de caciula unii si erau nemultumiti si faceau mereu galagie ca ei vor marire de salalriu. Dupa 1 an si ceva, italienii au renuntat la colaborarea cu ei. Au pastrat doar legatura cu o colega , care desi castiga cam un sfert din cat luau astia lucra pentru ei si 16 ore pe zi, desi contractul ei prevedea doar 8.

    Acum firma a pierdut un contract ff important din cauza lor. Italienilor le e mai convenabil sa aduca thailandezi , sa le plateasca cazare, durna si salariu decat sa mai lucreze cu ai noi. Tot ce pot spune e ca mi-e sila de ai mei colegi.Daca cineva isi datea interesul si lucra ca la carte pt italieni era pupin-curist. Asa e omul puturos, si prost pe deasupra.

  5. corectez greselile de ortografie :D***Italienilor le e mai convenabil sa aduca thailandezi , sa le plateasca cazare, diurna si salariu decat sa mai lucreze cu oameni de la noi.

  6. inclusiv reclamele sunt facute dupa chipul si asemanarea telespectatorilor. In America de ex am vazut o multime de reclame pentru insomnie! Si anti-stress🙂

  7. Superficialitatea ne inconjoara din pacate :-< nu te baza prea mult pe cei tineri, nu stiu ce ar putea sa faca ei din moment ce se scalda cam in aceleasi ape ca si majoritatea romanilor…

    1. încă nu a avut loc schimbul de generații și probabil doar peste ceva ani vom putea să începem să avem pretenții cu adevărat. Bine că nu mă aștept la o schimbare la 180 de grade dar măcar în parte🙂

  8. Am descoperit o chestie foarte interesanta.Daca nu esti mediocru,vor sa te faca mediocru.Daca esti mediocru,te lasa cu turma ca doar turma iti dicteaza ce-i bine.La noi nici nu te gandesti cum sa fii mai eficient pentru ca vorba de baza este ca oricum “sistemul ne fute pe toti”,deci de ce sa ne chinuim sa scapam?Suntem si un pic sadici,pentru ca de-aia la o mare parte din noi le place sa fie frecati la patina fara sa faca o actiune in masa si sa se impotriveasca.Sper ca odata si-odata sa-i loveasca revelatia.Pe langa partea cu sistemul,stim sigur si ca revelatia n-o sa vina niciodata,sau poate o sa vina cu apocalipsa care n-o sa vina in 2012.Ceea ce la randul ei e o gandire rea,dar nu se schimba nimic

    1. Din păcate unele lucruri se schimbă doar atunci când au ajuns la limita suportabilității – exemplu România ’89, sau acum Tunisia, Egipt și care țări mai stau pe un butoi de pulbere.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

