Comercial · Internet · Leapșa

Leapșa – De ce scriu pe blog?

În urmă cu 3 ani și ceva, (nu mai știu exact), când mi s-a spus să îmi fac blog am început să râd. Citeam câteva bloguri și mă mulțumeam să comentez câteodată. Ziceam că nu e de mine să stau să scriu și alții să citească. După lungi ”parlamentări” și lupte Ralu a reușit să mă convingă să îmi fac blog dar nu pe WordPress cum avea ea ci pe Blogspot. Nu știu de ce dar mi se păruse mie mai interesant. Oricum, Ralu era încântată de faptul că reușise să mă convingă. Apropo, dacă sunt persoane care consideră că nu trebuia să mă apuc de asta, să dea vina pe Ralu. Eu i-am spus că nu-i de mine treaba asta 🙂 E drept că la început postările erau mai mult niște mass-uri primite prin e-mail sau mai știu eu ce altceva (dacă nu mă credeți verificați arhiva :D). După ce m-am mutat pe WordPress nu știu cum se face dar au început să fie și altfel de postări, iar blogging-ul a început să mi se pară interesant și chiar mă întrebam de ce a trebuit Ralu să ducă atâta muncă de lămurire cu mine.

Acum, după 3 ani de blog scriu pentru că îmi place să scriu părerile, ideile și chiar nemulțumirile referitor la anumite aspecte. Nu caut să mulțumesc pe toată lumea prin ceea ce scriu și nici să conving pe cineva că ce scriu trebuie pus la loc de cinste. Sunt părerile mele despre diferite domenii sau lucruri ce se petrec în jurul meu, în țara în care trăiesc și chiar lucruri la nivel mondial care ar putea să îmi influențeze viața într-un fel sau altul. Dacă ai intrat aici și nu ai găsit neapărat ceea ce poate te așteptai să găsești îmi pare rău dar nu îmi cer iertare pentru asta.

Cât timp o să am ceva de spus blogul va exista. Când nu voi mai avea ce să spun voi trage obloanele și gata. Scriu pentru că așa îmi place și scriu pentru că îmi face plăcere să văd alții care ar citi părerile mele, cum gândesc.

P.S: Îmi cer scuze pentru poza articolului. Da, e ironică dar nu m-am putut abține: uneori sunt ironic.
P.S.2: Nu e dedicată lui Grape pentru că am deosebit respect față de ea, ci cuiva care a comentat acolo 🙂
P.S.3: Era să uit ce era mai important 😀 Leapșa am primit-o de la Silvia 😛

31 thoughts on “Leapșa – De ce scriu pe blog?

  1. Ha!! Can we say that we love you? :))
    Mie uite chiar mi-e ciuda ca am sute de poze pe care habar n`am de unde le am si chiar nu am ce sursa sa specific, n-am un strop de lene cand vine vorba de asta si nici frica, ca lol, mi-ar pleca vizitatorii acolo. :)) Aberatie dar in fine ..
    Cand o ai o specifici, cand nu o ai ori nu o pui, ori o pui dar zici ca nu stii de unde e, ori nu zici nimic!

  2. Am descoperit de curand blogul tau si imi place aici, e cald si primitor, reflectand personalitatea ta. Eu ma invart de vreo 4 anisori prin blogosfera, in sepembrie 2009 mi-am deschis un blog propriu(mai mult din plictiseala), pe care insa postam din an in paste, iar din martie 2010 am inceput sa includ primii oameni in blogroll. Asadar, peste 2 luni vom implini si noi (eu cu Dragos) un an de blogging adevarat.
    Majoritatea articolelor mele contin foarte multe poze(de ordinul zecilor) toate luate de pe google. Nu iau niciodata poze de pe bloguri de fotografie. De ce? Pentru ca nu-mi plac si nu imi reprezinta articolele si ideile. Iar cei de la care le iau eu nu sunt autorii acelor poze si nici nu pretind asta. Se vede clar ca le-au preluat si ei de la altii si nu au precizat sursa. Oricum, sunt poze vechi, adunate in calculator, problema e daca as preciza sursa pentru toate ar inseamna sa scriu un articol pe saptamana.

    1. Ideea e ca tu la randu-ti sa specifici locul unde le-ai gasit MACAR chiar de nu-s ei autorii, desi le cam dai credite pe gratis dar ma rog ..
      Eu-mi sustin ideea, cand ai sursa sa o precizezi cand nu.. ramane la latitudinea fiecaruia.

  3. Si eu am incercat prima data sa imi fac pe blogspot dar nu mi-a placut si am facut pe wordpress si sunt incantata de el 😉

  4. Bravo pentru imagine….esti un original…aici nici nu incape vorba.
    Te citesc de mult timp,dar nu cred c-am prins prima etapa.Am prins mutarile-n schimb…abia azi ti-am pus linkul bun in blogroll dupa ce mi-am dat seama de cat timp sta acolo si n-a fost schimbat. In fine…tu sa scrii in continuare ca eu citesc si-mi place.Pacat ca n-am mai avut timp de bloguri in ultimul timp,dar m-am intors si sper sa mai raman.Mult succes in continuare si sper sa ne mai citim.

    P.S: si eu faceam chestii de-alea-n Paint(apropo de niste commenturi de mai sus).Era pe vremea cand Photoshopul era un basm.Nu te-ai plictisit sa tot faci la patratele?

    1. Well, în Photoshop în general se folosesc foarte mult leyer-ele (straturi). De fel poză principală e denumită background iar când alegi să ștergi background-ul el devine transparent. Ca să nu uiți asta apar pătrățelele alea, deci nu m-am chinuit deloc. CTRL+A apoi DELETE 🙂

      Merci de update-ul link-ului. Și eu te citesc chiar dacă nu comentez la fiecare postare 😛

  5. Si mie mi s-a zis tot de o prietena sa-mi fac blog, ca prea scriu eu peste tot si poate e mai bine sa am toate gandurile intr-un loc. Mi s-a parut haioasa ideea,apoi a inceput sa-mi placa. Cand am vazut cuvantul “scriu”, mi-am zis ca asta e leapsa de la mine si sunt taaaaaare mandra de asta 😀 SMILEY FACE! 😀 😀 😀 😀 Iar poza…….e absolut delicioasa :)) Imi place foarte tare ironia asta! Pai asa e frumos, sa-ti rezervi dreptul de autor! 😛

    1. Pe lângă sistemul e comentarii, nu îmi plac temele, plugin-urile erau slăbuțe și rar găseai o temă în care să stea bine widget-urile. Plus că din prima luna de când am trecut pe WP, vizitatorii s-au dublat iar în timp chiar au ajuns să fie de 6-7 ori mai mulți.

  6. 😀 Ma bucur creve! Esti un talent descoperit de mine. Stiam eu ca nu imi pierd timpul degeaba cu munca de lamurire! Esti citit, ai “fanii” tai, esti apreciat, si ai postari interesante 🙂 La mai multe!!!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

