Comercial · Internet · Leapșa · Teamwork

Oscarurile blogurilor :)

Am văzut la Grape că se fac nominalizări pentru diferite categorii de bloguri. Nominalizările finale bag de seamă că se vor afișa pe blogul Luciei Verona. Mi s-a părut interesant așa că deși nu o să reușesc (cred) să trec la fiecare categorie minim un blog o să îmi dau silința🙂 Am înțeles că data limită este 5 februarie în loc de 1 februarie cum era inițial așa că mă grăbesc cu nominalizările mele. Regulile sunt simple: pot să mă autonominalizez sau să pun mai multe bloguri la aceiași categorie. Astea fiind zise…încep:

1. Marele premiu – Pentru că-mi place – Grapefruits, Chocolate Follie, Addicted, Delia
2. Blog literar (cu trei secţiuni: critică, jurnal, creaţie) – Andrei Happy Day, AnaAyana
3. Blogul cu cel mai mult umor – Addicted
4. Cel mai bun cititor/comentator – Rocsee, Paul Roman, Numele Trandafirului, NiceGrapefruits, DianaEmma, Delia
5. Cel mai bun blog de păstrarea memoriei
6. Cel mai bun Blog politic/Blog economic
7. Cel mai informat blogger – NightOn
8. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă – GrapefruitsChocolate Follie, Carmen
9. Cel mai bun blog al unui ziarist
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri – Summer Day (Nice & Co.), Mălii, DianaEmma, ZuZu
11. Cel mai bun blog vizual (foto, grafică) – Radu Anăstase
12. Cel mai bun blog de sport
13. Cel mai bun blog de muzică
14. Cel mai combativ blog
15. Cel mai activ blogger – Grapefruits
16. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri – Creve🙂
17. Blogul pasiunii (profesiune, hobby). Aici vor intra blogurile culinare, de modă, de design, grădină, cîini-pisici, călătorii, colecţii. Desigur, juriul va putea să acorde mai multe premii, dacă va fi cazul. – Silvia
18. Premiul de popularitate – Grapefruits

Cam astea sunt nemonalizările în opinia mea😀 Chiar invit pe cei din blogroll-ul meu să preia această leapșă până la 5 februarie și să pună link către blogului Luciei Verona pentru a putea lua în calcul nominalizările voastre.

Era să uit. A făcut Choco un anunț pentru fete așa că vă invit să aruncați o privire peste el🙂

31 thoughts on “Oscarurile blogurilor :)

  1. Hai mă creve, mi le-ai dat mie pe toate după ce că zilele trecute ameninţam că te şterg dacă nu pui sursa pozei?😆
    Plecăciuni de mulţumire şi înţeleg că postul este un pamflet pentru că eşti ăl mai pamfletar dintre toţi😆

    Frumoase nominalizările! Abia aştept rezultatele😀

    1. Te prinzi tu mai repede :))) Grape dragă, cât am fost moderator pe un forum vreo 3 ani am învățat că se discută idei și nu oameni😀 Deci nu aveam de ce să mă supăr pe tine😛 CE să-ți fac dacă nu ai pe blog politică, sau blog de fotografie, de muzică, sport sau nu ești ziaristă. Ți le dăteam și pe alea😛

  2. Mulțumesc pentru nominalizare!

    PS: O să ajungă blogurile noastre numai cu anunțuri pentru fete, chestionare de completat pentru licențe & stuff. Ce ne ajutăm noi între noi…

  3. Observ ca si aici sunt iubita si “citita”. :”>
    Sa incep si eu sa multumesc precum actorii cand iau un Oscar.😆 Muciumesc, Creve!😀

  4. Maaaa, multumesc frumos pentru nominalizari si pt premii😡 :*:* e ditamai complimentul pentru mine…nici nu am mai avut timp sa stau pe blog, dar apreciez mult parerile tale! Mersi mult si pentru promovarea anuntului >:D<

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

