Bucureşti · Comercial · Internet · Realităţi · România mea! · Video

Ceva ce doar auzisei dar nu văzusei

Știți, se spune peste tot că cerșetorii au mulți bani. Că strâng vreo 5000 RON lunar, că le e foarte bine și s-au făcut atâtea campanii. Sunt sigur că și voi sunteți siguri de asta dar nu știu câți ați apucat să vedeți ceea ce doar ați auzit sau ați presupus. Pentru următorul clip cred că Senzaționescu ar fi pus INCREDIBIL DE FANTASTIC ȘI SENZAȚIONAL atât în direct cât și în reluare. Eu vă las să vedeți ce bani se pot face din șters parbrize undeva prin USA. Doar atât…


Întrebare: voi cât dați atunci când dați bani la cerșetori?

29 thoughts on “Ceva ce doar auzisei dar nu văzusei

  1. Exista si posibilitatea asta, ei sunt mai open mind si au si ceva mai mult in buzunare.
    Cat despre cersetori, cand eram eu mai mica, erau niste copilasi de varsta mea sau mai mici care-i trrimiteau parinti la cersit, ca sa le aduca lor bani de tigari bautura si pe langa asta cei mici lua si mancarica sau chiat dero.

    Faptul ca dam la cersetori nu facem decat sa finantam traficantilor de cersetori sau pur si simplu unii isi faca un obicei din a cersi.

  2. Dădeam bani până am văzut una alta (În sensul că am văzut la un moment dat 3-4 cerșetori care se urcau într-o mașină de lux. Și nu, nu i se făcuse cuiva milă de ei și i-a luat acasă ci era cel care îi coordona.) și m-am lecuit.

  3. Nu stiu cat de adevarata e povestea din clip(oricum, m-a amuzat teribil sa-l vad pe tip cum se bronzeaza in piscina), dar sunt unele lucruri pe care nu le-as face niciodata, indiferent de suma de bani primita, iar asta e unul dintre ele. Si da, lista e interminabila…
    Nu dau bani la cersetori.

  4. @Coolnews: unele cazuri merită ajutor.
    @Anca: În mare parte așa este. Am mare grijă cui dau și cui nu.
    @Roxana: Am văzut și eu unele cazuri de îmi venea să îi iau la șuturi.
    @Paul: Cel mai corect așa este.
    @Nice: Eu unul nu consider suma de 290.000$ pe an o sumă imposibilă în SUA. Dacă în România poți câștiga în medie 15.000 EURO pe an, de cenu poți lua în SUA atât din moment ce un profesor de rând câștigă 80.000$ pe an? Așa cum în România un cerșetor câștiga de vreo 3-4 ori mai mult decât un român de rând, cred că și acolo se poate la fel.

  5. Eu dau doar unei femei de la Suceava care sta in fata unui magazin inca de merg acolo. E singura careia ii mai dau pentru ca o vad zilnic cumparandu-si MANCARE! O vad ca accepta orice ii dai, si biscuiti si paine si faina , orice si am vazut-o dand si altora ca ea! 🙂
    Am vazut o groaza de oameni care stau de vorba cu ea, am auzit-o cum vorbeste.. nu stiu ce viata a avut inainte, ce a fost,ce a lucrat, ce a patit dar stie sa vorbeasca frumos ,sa multumeasca si se vede ca nu a ajuns acolo de placere!
    In rest, dau f.RAR altora si doar batranilor!

  6. Eu nu dau…nu incurajez treaba asta…mai bine la munca decat la intins mana si facut bani pentru altii care profita dupa cei mai naivi etc. 😉

  7. @Addicted: Așa și eu. E o bătrânică simpatică de stă toată ziua pe aici pe la mine. Stă la câteva străzi de mine și la fel și ea. Primește orice i-ai da și vorbește multă lume cu ea.
    @Roxana: O vorbă spune că decât să-i dai cuiva pește în fiecare zi mai bine îl înveți să pescuiască 😀

  8. “Că strâng vreo 5000 RON lunar” – Pacat ca multi din astia (cateodata aproape toti) se duc spre alti nemernici care le dau bataie cersetorilor daca seara nu le dau “leafa” din cerseala.

    Eu dau bani cersetorilor care vad ca’s vai steaua lor.. fara un picior, fara nu stiu ce.. Sau batrani in toata regula. Astora nu le pot spune un fel de: Mars la munca, ca ai maini si picioare si putere.

    Nu stiu cat de roz le e soarta.. gen 5000 lunar.. dar am vazut multi cersetori care tot cer, se vaita etc si lumea trece extrem de nepasatoare pe langa ei.. si crezi ca asta ii face sa se simta bine ? Eu cred ca ii fac sa se simta GROAZNIC… ca si inexistenti.

    Iar la cat dau.. depinde cat am la mine. Au fost momente cand am dat si 5ron sau chiar si 10ron.
    Dar asta nu inseamna ca dau DES 😀 mai ales ca:”Faptul ca dam la cersetori nu facem decat sa finantam traficantilor de cersetori ” vorba Ticaloasei.

  9. Inca un motiv care ma face sa le mai dau bani.. e ca eu gandesc si gen:”Cum ar fi de-as fi fost eu asa ? Daca as fi nimerit soarta lui/ei ? Si cum ar fi fost sa stau sa cer iar lumea sa nici nu ma bage in seama”

  10. Nice chiar nu credeam in cele spuse, dar totusi in Romania asta nu va fi posibil niciodata ;)))
    Eu nu prea dau bani la cersetori si nici nu cred ca voi da…sunt preventiva !

    1. Până la urmă știi cum e cel mai bine să ajuți? Cu sms-uri pentru diferite cauze: pentru operații scumpe în străinătate, sinistrați, diferite campanii pentru copii și lista poate continua 🙂

  11. Eu nu dau bani cersetorlor. Poate doar alora pe care chiar ii compatimesc, iar genul ala de oameni se gasesc foarte rar.
    Insa da, se fac o gramada de bani din cersit, pentru ca foarte multi oameni sunt fie naivi fie… mda, naivi.

    1. Nu vreau să par paranoic, dar și din cei fără mâini sau picioare, mulți sunt schingiuiți așa ca să fie convingători apoi trimiși la cerșit.

  12. Om cu initiativa, ce sa zic 😛 Sincer, acum, dau bani cersetorilor sau batranilor amarati doar atunci cand vreau sa fac o pomana, de genul, visez un om drag care a murit si a doua zi, merg pe strada si atunci cand intr-adevar gasesc un om amarat, ii dau ceva de mancare sau o suma de bani. In Constanta sunt foarte multi tigani care cersesc, chiar ieri stateam la o coada cu o prietena si a venit o tiganca, sa ne ceara bani, vazand-o pe prietena mea cu portofelul in mana. Normal ca nici nu am bagat-o in seama si individa a inceput sa ne blesteme printre dinti. Sunt, intr-adevar oameni necajiti, dar prefer sa ma duc la un camin de batrani sau la un orfelinat sa ajut niste copii de acolo, decat sa dau bani cersetorilor care castiga mai mult decat oamenii cinstiti, care muncesc cu adevarat si din greu pentru sume mult mai mici pe luna. Poate ca am devenit eu rasista in timp, dar cand vad tiganusii aia mici care vin cu tupeu la tine, sa-ti ceara bani sau, mai nou, suc, mancare si orice mai ai la indemana in momentul ala, imi vine sa-i bat, pur si simplu. Ei n-au nici o vina, doar ca am devenit mult prea sufocati de tiganci care isi vand dresurile prin piete, puradei care cersesc in autobuze si mai au si nesimtirea sa raspunda urat unui calator, daca, Doamne Fereste, nu au loc de ei. Mai bine donez prin sms, cum am facut-o anul trecut, atunci cand cei de la Europa Fm au lansat campania cu acea fetita bolnava, Maria.

  13. Bine te-am gasit, Creve! 🙂

    Interesant este acest mod de viata!
    Individul care-si sustine crezul se vede a fi un Robin Hood al zilelor noastre.
    Eu ajut acolo unde cunosc povestea omului, tocmai ca sa nu gresesc.

    1. Acum zic eu bun venit 😛 Am văzut câteva cazuri prin tramvaie sau prin unele piețe încât acum rar de tot mai dau bani la cerșetori.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

