Leapșa · Realităţi

10 things can change my day

Titlul a vrut să fie din seria ”10 things i hate about you”🙂 Cât mi-am dorit să nu primesc leapșa asta, tot am primit-o. Să spun 10 lucruri care mă fac fericit. M-am ferit de leapșa asta pentru că mi se par cam multe ”10”. M-am ferit degeaba pentru că Paul s-a gândit la mine când a făcut leapșa asta. De fel ca să fi fericit nu ar trebui să ai nevoie de prea multe. Mă rog, să văd cum strâng totuși 10 lucruri.

1. Fericirea părinților
2. Nepoțeii (bine că nu știe niciunul să citească. Dacă ar vedea asta și-ar lua lumea în cap)
3. Cântatul
4. Voleiul
5. Să găsesc 10 lucruri care îmi aduc bucurie mereu
6. Focul de tabără
7. Cumpărăturile😀 (Da, și băieților le plac chiar dacă nu recunosc)
8. Să-mi iau diploma aia de la facultate că de când zic că o iau și tot n-am luat-o)
9. Surprizele spontane
10. Blogul (asta ca să fie 10)🙂

Era să uit. Toți cei care nu au primit leapșa asta până acum și care doresc să o facă sunt liber să o preia😀

25 thoughts on “10 things can change my day

      1. Inca o diferenta dintre ele si noi. Noi mai spunem si “Cumparaturi”, ele o ard trendy-fensy-bensy si zic SHOPPING😎
        😆

        – – – –

        ne plac si noua cumparaturile, dap.. dar nu cred ca intr-un mod obsesiv ca al lor.. plus ca noi cumparam mai repejor anumite lucruri, nu stam ore gramada/in multe zile la rand, dupa asa ceva.

  1. Faptul ca ai inceput lista celor zece lucruri ce-ti aduc bucurie, cu parintii, acum cand majoritatea tinerilor uita de ei si mai rau ii dispretuiesc, te va face sa gasesti intotdeauna, chiar si in locurile cele mai putin asteptate, zece lucruri care sa-ti aduca bucurie. 🙂

  2. Si cand ai participat ultima data la un foc de tabara? La mine, momentul se pierde in negura timpului.😦
    Pari o persoana care a gasit secretul fericirii.🙂

    1. Acum 2 ani. Adică la vară se fac 2 ani, dar tot la vară trebuie să merg în altă tabără😀 Nu știu dacă am descoperit secretul fericirii dar încă încerc. Știi cum se spune: ”Probabil nu vei atinge perfecțiunea, dar mori încercând”😀

  3. Ieeei cumparaturi!!
    Frumos:>
    Si volei-ul…frumos iar.Adauga si plaja in ecuatie(pacat ca-i iarna:(( )
    Eeee…cantatul tre sa-l auzim Siii….draguta leapsa.

    P.S: Asa-i ca-i al naibii de greu sa gasesti doar 10 lucruri care te fac fericit cand te constrange cifra?:))

    1. 1.Poate facem odată un blogmeet intitulat ”La cumpărături” :)))
      2.Referitor la cântat sunt ceva clipuri pe youtube cu un cor în care cânt dar tot așteapt să apară ceva video la Palatul Copiilor cu un grup mai mic😛
      3.Când ți se cere la comandă ceva e greu :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

