Comercial · Internet · Realităţi · Teamwork

Facebook and Twitter have made miracles

În ultima vreme tot mai mulți încep să spună că Facebook și Twitter au devenit ceva mai mult decât banal și chiar prostesc și inutil. Personal niciodată nu am fot inamicul Facebook-ului sau al Twitter-ului, dar nici fanul no. 1 n-am fost. Eu unul prin intermediul Facebook-ului am dat de foști colegi de liceu sau chiar din generală, deci mi-a folosit la ceva. Chiar dacă intru zilnic să arunc o privire tot nu e ceva indispensabil. Dacă aș pleca undeva sigur aș rezista fără să mi se facă dor de el. De Twitter ce să mai zic. Chiar nu înțeleg rețeaua asta socială chiar dacă am un cont acolo. Mi se pare total haotică (încep să mă simt depășit de unele chestii. Asta poate pentru că mă apropii de vârsta a 2 a😀 ). Ce este interesant e că unele persoane chiar sunt datori celor 2 rețele sociale care le-a schimbat viața în bine. Astăzi (nr. ieri) am văzut o știre pe CNN, conform căreia egiptenii sunt reunoscători celor două rețele sociale. Într-un interviu un activist egiptean răspundea pentru CNN la întrebarea dacă a avut vreun impact mass-media în luarea deciziei de a se revolta împotriva regimului Mubarak, și spunea că da și chiar Facebook și Twitter. Inițial am crezut că e doar o reclamă ieftină dar apoi imagini din Egipt au arătat că de fapt chiar așa era. Până la urmă Facebook chiar poate fi util dar numai dacă e folosit cum trebuie. Știrea completă (Video) poate fi găsită aici.

24 thoughts on “Facebook and Twitter have made miracles

  1. :)) hehe..si eu am gasit multe persoane pe facebook,oricum nu sunt dependent de ele dar,cum ai spus si tu,arunc zilnic cate o privire pe ele🙂

    1. Bag de seamă că ar trebui să fac o categorie pe care să o numesc ”mith busters”. Văd că și acum ca și cu valentines day lumea e contrar zvonurilor care circulă :))

  2. Vai, cat m-am chinuit sa iti raspund din tren la articol dar de fiecare data semnalul fugea! :))
    Am mai spus-o si repet.datorita facebook.ului am dat de prieteni si de colegi fooooarte vechi si da, zilnic trag cu ochiul pe pagina personala pentru ca deh, nu ma pot abtine!😆

  3. Nici eu nu pricep rostul Twitterului.
    De ce ar vrea cineva normal la cap sa stie ce fac in fiecare minut al existentei mele?
    De Facebook am devenit, fara sa vreau, putin addicted. Dar ma vindec. Usor, usor. Mi-as dori sa iti explic de ce anume sunt dependenta acolo, insa imi lipseste un raspuns coerent.

  4. Pe mine ma intereseaza sa nu fiu gasita de cineva, chiar nu am deloc nevoie de expunere, de aceea facebook-ul ma lasa rece. Nu vreau sa devin vedeta. :)) Nu ma intereseaza nici pozele altora si nici sa dau sau sa primesc like-uri. Probabil ca sunt o persoana mai retrasa si mai introvertita, printre putinele care nu agreaza retelele sociale. De fapt mi se pare facebook-ul un soi de hi5 ceva mai evoluat, mai stilat. Ideea e ca am avut cont pe hi5 vreo 2 ani, cu poze personale, facusem chiar o obsesie din a avea cati mai multi prieteni si cat mai multe vizualizari, eram parca in competitie cu toate fetele din lume si, cand am vazut ca am succes, m-am plictisit. Dar atat de tare, incat am renuntat definitiv. Cred ca m-am si maturizat(putin). Acum mi-am gasit alta modalitate de joaca:bloggingul.🙂🙂😛

    1. Pe hi5 și eu parcă mă simțeam în concurență. Pe Facebook e mai simplu: nu vezi cine ți-a vizualizat profilul și număr de comentarii etc :))

  5. Intr-un fel, e bun si contul de Facebook…..Chiar aseara am primit o invitatie la o petrecere (am terminat sesiuneaaaaaa!!!) sa sarbatorim event-ul asta si toata discutia a avut loc pe Facebook. Mi s-a intamplat sa vorbesc de cateva ori pe chat-ul respectiv sau sa trimit mesaje pe acolo; mai ales cand oamenii respectivi se afla si in alte tari, nu doar in alte orase. Dar cu siguranta am putut trai fara probleme 4 zile fara net si fara o retea de socializare cand am fost in Vama Veche😀

      1. Am scapat cu bine de ea, dar m-au omorat cele 13 examene timp de o luna si ceva😛 Si toate in engleza si spaniola, ca asta mi-am dorit, fara sa stiu la ce ma “supun” in viitor. Dar nu ma plang, anii trecuti am avut parte de acelasi “tratament” de engleza si spaniola😛 Chiar azi am dat si restanta aia care “imi bantuia” visele. De abia astept sa ma bucur de saptamana asta de vacanta😀

  6. Am cont pe twitter de mult. De vreo doua zile am inceput sa stau mai mult timp pe el. Pana la urma nu stiu cat este de util…… afli totusi lucruri interesante..interactionezi cu persoane, numa zic😕

  7. Orice lucru are si parti bune si parti rele.

    PS: cand scriu comentariul , scrisul apare atat de mic. am uitat sa precizez, sa te rog sa schimbi teme(bineinteles cand o sa simti tu asta) ca ma scoate din pepeni.😀 si iarta-ma daca cer prea mult

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

