Fantezii · Irelevant · Realităţi

Am revenit la vârsta ”de ce-urilor”

Știu că de obicei întrebările ”Dar e ce e aia așa?” sau ”Dar cum e aia?”, ”Ce face aia?”, ”Aia la ce ajută?”, ”Dar de ce nu așa?” se pun în general de pe la 3 ani până pe la 6-7 ani. După aia se împuținează. Mie mi s-a pus pata pe o idee. Nu consider că e o întrebare gen ”Dacă la înot se slăbește unde greșesc balenele” ci consider că nu se poate răspunde ușor la ea. Poate unii se vor chinuii să răspundă. De ce animalele nu pot vorbi cu noi? Adică de ce nu vorbesc limba noastră, că săracele or vrea să comunice dar știu doar un cuvânt… De ce oare n-a lăsat Dumnezeu animalele să poată vorbi limba noastră? Chiar mi-ar fi plăcut să pot vorbi cu mâța mea și sigur mulți din cei care au un câine și-ar fi putut dori să vorbească cu cel mai bun prieten al omului. Chiar n-am nici cea mai mică idee de ce dar tare curios aș fi să aflu😀

27 thoughts on “Am revenit la vârsta ”de ce-urilor”

  1. Biologic, răspunsul e simplu, aparatul lor de vorbit, gâtul, laringele, faringele, corzile vocale, sunt construite pentru lătrat și mieunat, nu pentru vorbit. De ce?
    Păi de ce au oamenii două mâini, câinii patru labe șamd.? Așa a fost s-a întâmplat.

    Dar poți să îți iei un papagal.😆

    1. Biologic, anatomic da. Într-o zi am pus urechea pe ea și se auzea cum îi bătea inima și chiar respirația. E uimitor să vezi că ceva mult mai mic ca tine are viață și simte și chiar ar vrea să cominice cu tine🙂

  2. Stii ce zic eu . DE AIA :))

    SUPERB CATELUL din poza.. vreau un labrador..😦 sa pot vorbi cu el..😦

    Hey, ia-ti un papagal si invata-l sa vorbeasca:D

  3. pentru ca oamenii sa se concentreze sa COMUNICE unii cu altii si sa invete sa se iubeasca si sa se ierte; nu vezi ca nici macar atata lucru nu sunt in stare? cu animalele crezi ca le-ar fi mai usor?? si daca le-ar fi, oare le-ar folosi cu ceva dpdv al vesniciei??
    in plus, oamenilor li s-a dat sa invete sa vorbeasca cu Dumnezeu….

  4. Nu renuntam niciodata la “de ce-uri”. Indiferent de varsta ai sa iti pui intrebari, ai sa incerci sa aflii anumite lucruri. Nu doar copiii sunt curiosi. Si noi suntem. Doar ca ridicam spranceana si ne punem capul la contributie pentru alte intrebari.

    1. erau niște desene ”Animaniacs” Era un copil acolo de întreba mereu ”Whyyyyy?” :)) Apoi după o serie lungă de ”whyyyyy?” zicea ”okay, i love you…b-by” :))

  5. Maestre, încep să cred că blogurile noastre comunică unele cu altele şi cam fac schimb de vizitatori. Mi-ai adus 10 referrals azi. Păi, tu chiar nu glumeai când ziceai că eşti om serios! :))

  6. De ce crezi ca nu poti vorbi cu mata ta?
    Eu vorbesc cu motanelul meu si vad in ochisorii lui ca ma intelege.Tot limbajul corpului, maraiturile, felul cum ma priveste, cum “toarce”, ma ajuta sa nu am nici o greutate in a comunica cu el.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

