Fantezii · Internet · Leapșa

Leapșa – să nu mai existe

Am primit și eu o leapșă de la Andra care pe mine m-a făcut să visez puțin😀 Din fericire e și mai bine pentru că nu sunt limitat de vreun număr. Leapșa constă în a spune ce mi-aș dori să nu mai existe. Păi să vedem:

  • alcoolul – mi se pare o invenție proastă. Alcoolul industrial nu cel sanitar. Foarte mulți nu știu că au o limită și depășesc bunul simț.
  • tutunul – ar trebui să mai spun și aici de ce? Majoritatea fumătorilor care au auzit că nu fumez îmi ziceau ”nici să nu te apuci”
  • drogurile – fără comentarii.
  • bolile – ce bine ar fi să trăiești o viață întreagă fără boli😀
  • mizeria – aici incluzând praful😀
  • minciuna – chiar mi-am imaginat o zi în care nimeni să nu poată minți. Cam așa ceva😛
  • vârsta – chiar dacă am îmbătrânii măcar nu ne-am bate capul cu grija asta.
  • singurătatea – omul nu e bine să fie singur
  • războaiele – așa prostesc mi se par încât nu le voi înțelege niciodată. Mai ales războaiele care au la baza conflicte religioase.

Sunt multe dar mai las și pentru alții. Adică: Alina, Delia, Mălii, Paul, Paul Roman.

30 thoughts on “Leapșa – să nu mai existe

  1. Sunt de acord cu toate nominalizarile tale, cam asa ar arata si lista mea. Uneori, insa, minciuna este necesara, pentru ca adevarul e insuportabil, raneste, doare… Cu alte cuvinte, sa invatam sa fim un pic mai diplomati.

    1. eu unul nu sunt de acord cu minciuna. Chiar dacă adevărul doare, rănește, e mai bun decât o minciună. Adevărul spus pe un ton corect nu e așa dureros. Dacă îi vei spune cuiva adevărul țipând la el și spunând cuvinte dure atunci da, va fi greu de suportat.

  2. Aiaiai ce faina e leapsa asta, multumesc >:D<! Hehe, de abia astept sa o fac… imediat ce imi termin temele -si cum azi sunt o tona o fac maine sigurrrr :)-!

  3. Stiu ca exista si un film in care este abordata tema cu minciuna, in care personajele spun adevarul. Ma rog, toti mai putin unul, care descopera avantajele minciunii.
    Subscriu la treaba cu singuratatea si cu tutunul. Oh, urasc sa ajung acasa mirosind ca naiba de la tigarile altora.

  4. nu sunt de acord.. toate astea fac parte din viata.. dupa ar fi totul mult prea perfect si m-as plictisi

  5. ce bine ar fi daca n`ar exista bolile.. o ce bine ar fi. :d

    offtopic: am obs ca la posturile recente ai acelasi titlu ca si mine: Scoase din cuptor :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

