Comercial · Realităţi · România mea!

Sunt asigurat, deci mă doare la bască!

Au trecut câteva zile de când nu am mai dat nimic nou la citire. Nu prea am mai avut chef de blog, (nu știu de ce), nici de citit alte bloguri nu prea am avut tragere de inimă. Pur și simplu am avut o stare e plictis cred,(pe alocuri chiar lipsă de idei pentru blog). Cert este că am revenit. Despre ce aș vrea acum să ”vorbesc”? Păi despre chestia asta cu asigurările. Am auzit pe cineva spunând de curând de o ofertă a celor de la Astra asigurări cu o ofertă de asigurare a locuinței, iar în caz de urgență chiar își oferă instalatori gratuit. Nu doar la calamități sau alte eventimente de genul. Apoi a spus: ”dacă tot schimbă ăștia țevile sparte gratis, de ce să mai dau eu bani să le schimb?” Să spun eu de ce.

1. Dacă lași țevile neschimbate, șansa ca ele să se spargă este mare, iar până vine instalatorul de la asigurator o să îți crească barba.
2. Dacă o țeavă se sparge va face niște daune vecinului de sub tine. Asiguratorul nu va plăti și pentru asta.
3. Țeava ar putea să se spargă când nu e nimeni acasă. Anul trecut mi s-a spart țeava cu apă rece de la baie exact pe robinetul de la apometru. Singura metodă e a opri apa era de la subsol oprind toată coloana cu apă rece. În 5 minute cât mi-a luat să alerg pe scări până la administrator și să cobor la subsol să opresc apa, în baie și pe hol, (toată lungimea lui de vreo 10 m), era apă de 2-3 cm. Dacă țeava aia se spărgea și nu era nimeni acasă, apa curgea până inunda vecinii și chiar subsolul. Apoi bineînțeles că vecinii ar fi spart ușa să rezolve problema. Când te-ai fi întors acasă trebuia să schimbi și ușa plus că erai o pradă ușoară pentru eventualii hoți. Să mai spun că apa care s-a scurs trebuia să o plătești tot tu?

Un alt caz ar fi cel al șoferilor auto. ”Am CASCO deci nu mă interesează. Că-i vina mea sau nu, rezolv problema.” Problema e că s-ar putea să mori în accidentul ăla și degeaba ai tu CASCO. Toată treaba asta cu asigurările e bună și ea, dar sunt singurele servicii pe care plătite fiind mi-aș dori să nu am nevoie de ele. La fel și cu asigurarea de sănătate. Mai bine să contribui dar să nu ajungi să ai nevoie de ea. Asigurarea e bine să fie acolo dar asta nu înseamnă că trebuie să ne comportăm ca niște oligofreni. S-ar putea ca să nu mai apucăm să apelăm la asigurare. Ea îți dă înapoi bani dar nu îți dă și viața.

14 thoughts on “Sunt asigurat, deci mă doare la bască!

  1. Am vecin instalator pe scară, deci mă doare la bască. :))

    N-aș apela la instalatori de la ei; doar să am încredere în servicii. Cum știi că la anumite asigurări de mașini, cutare firmă plătește imediat reparația și ai rezolvat.
    Mie mi-a prins însă bine asigurarea la casă, pentru că o vecină insista în nepăsare. Eu am primit banii pe reparații de la asigurator, el a dat vecina în judecată. Cu banii de reparații și cheltuieli de judecată. Crezi că i-a mai trebuit inundație? Și nu era din aia cu țevi sparte, avea țevile fisurate, deci udeală puțină și continuă + izolația proastă la scurgerea de la WC (mi-e și groază cum mirosea la vecinul de sub ea).

    Nu zic, și mie mi-au plesnit țevile, dar am avut noroc să fiu acasă de fiecare dată.
    Babele de sub mine la prima picătură fac scandal. Ultima dată era numai plesnită țeava și curgea puțină apă pe coloană.
    Babele alea cred că scot capacul de la coloană și pun mâna din oră în oră să vadă dacă picură ceva de sus. 😆 Numai să nu le inunde nimeni!!!

    1. Și pe mine m-a inundat vecinul de sus de vreo 3 ori, dar nu am mai stat să îi cer nimic. Are copii mici și mai uită apa deschisă dar nu a mai inundat de mult. Referitor la vecinul instalator: dacă îți bubuie țeava și el nu e acasă? :)))

      1. Păi răspunsul e undeva în post. 😀
        Se închide apa de la subsol și se așteaptă instalatorul.
        Dacă se închide apa în timp util? Meșterul blocului e pensionar și el, în secunda 2 îl alarmează babele. Tehnicile babelor le-am povestit acolo. 😆

        De faza cu vecinul… tocmai pentru că sunt copiii mici, ar trebui să aibă mai multă grijă. Nu neapărat de vecini, dar o apă uitată deschisă, un uitat de aragaz aprins, o mână colo sau dincolo, tot copiilor le face rău.

        1. și eu am uitat odată apa deschisă și am inundta vecinii până la etajul 1, eu stând la 3 :)) Eram mic și noaptea mi s-a făcut sete :))

  2. mor de ris! cidn am citit inceputul postului am crezut ca te-ai asigurat tocmai contra lipsei de inspiratie. Prin urmare te doare-n basca daca nu postezi … esti asigurat! :)))

  3. si mie mi se mai intampla sa imi dispara cheful sa scriu..
    si cand, in sfarsit, ma decid sa “produc” ceva, am impresia ca scriu numai tampenii :))
    apropo..foarte inteligenta concluzia:
    “Ea îți dă înapoi bani dar nu îți dă și viața.”

  4. Mie mi-a pierit toata increderea in instalatori…Cand m-am mutat in Bucuresti, exact in prima seara, cu 5 minute inainte sa plece instalatorul de la mine, au venit 2 vecini suparati ca i-am inundat…sa imi ia instalatorul la bataie si mai multe nu :)) ar trebui deci sa nu am numai eu asigurare la casa, ci si vecinii mei, ca nu se stie niciodata 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

