Amintiri · Fantezii

O idee…

 

Mă gândeam chiar acum  câteva minute la numele viitorului meu băiat (vrabia mălai visează, dar fie). Vreau doi copii dar primul să fie musai băiat. Inițial mă gândeam eu la nume de băieți faine. Prin clasa a 8 a mă gândeam că pe fimiu o să îl cheme Gabriel, (de la ce vârstă mă apucase grija asta), apoi am zis că nu am chef să îi dau vreun nume ca să mă sece de bani pe bomboane. Mă gândeam că Tibi, Vlad. Vlad nu îi pun pentru că așa îl cheamă pe nepot și după aia vine sorămea pe la mine și vreau să îl strig pe fimiu se uită amândoi 🙂 Nici Bogdan, Radu sau Teodor nu pentru că sunt numele nepoțeilor deci idem Vlad, (băi frate dar nu am înțeles de ce a trebuit să le dea soră-mea la ambii nepoți câte 2 nume. Poate ca să nu mai am eu e nume să le dau la ai mei). Oricum mult timp Bogdan mi s-a părut un nume rupt din coadă de cazma dar de când îl strig pe nepotă-miu Bogdan în sus Bogdan în jos a devenit un nume fain. Tibi nu. Eventual Tiberiu și nu mă încântă. Mi-au mai venit în minte: Răzvan, Albert sau Ionuț. Nume drăguțe, însă de ceva timp mă tot bate gândul să îi spun Cristian 🙂 Mai exact Creveniceanu Cristian II (The second). Toată lumea cu Jr. Eu îl fac de viță nobilă 🙂

Mă mai gândesc. E doar o idee. Cu siguranță am să mă consult și cu viitoarea mumăsa 😀 Poate nu îi mai pun II la urmă că cine știe cum o să vină ăla de la Ministerul Învățământului, ăla cu nume comun cu Furadanul, Funeriu, și mă trezesc că îi spune copilului meu Cristian a doua 🙂 Dacă a zis el clasa întâia cine știe ce mai zice 🙂 Oricum mă mai gândesc…

45 thoughts on “O idee…

  1. Si eu vreau sa am 2 copii…fata si baiat…primul copil sa fie fata ( sa fiu eu sigura ) si al 2-lea baiat,sa duca numele mai departe si sa aibe grija de sora lui 😛

    1. zicese că probabilitatea de a naște fată e mai mare deci ai șanse să fie fată prima 😀 Dacă ai norocul soră-mii or să fie 2 băieți :))) riști la al treilea? poate iese fată :)))

  2. Ce preocupări. 😀
    Mulți au schimbat numele când au văzut cum arată copilul. 😀 Iar dacă ești mai religios, cred că e frumos când oamenii își celebrează credința alegând un nume al unui sfânt din zona aia (mai greu la ăștia cu Wicca, cine știe ce ciudățenii ies… dar dacă și vedetele dau la copii nume de fructe… ).

    Cu ieșitul, mai cunosc eu o familie cu 4 fete la care ultimele 3 sunt pentru că își doreau și un băiat. 😆

    1. mi se pare puțin amuzant să dai nume copilului după cum arată :)) ”ăsta are față de…” Și eu cunosc un caz când a vrut un băiat și a făcut 3 fete 😛

      1. Nu e vorba de asta, că toți au față de prună zbârcită. 😀 Ci de ce le inspiră părinților momentul.
        La mine s-au răzgândit de 3 ori până la înregistrare la primărie, în spital aveam alt nume trecut. 😆

  3. Eu imi doresc enorrrrrm o fetita! 8-> m-am gandit mereu la nume nu prea romanesti…de exemplu, imi place mult cum suna Ingrid ( suna puternic, fetita mea o sa fie o femeie strong cand va creste ) sau Eva ( mi se pare foarte feminin ). Si mai am o idee, desi nu stiu ce barbat ar putea s-o accepte :”> daca o sa avem fetita, pe langa numele de familie al sotului, mi-ar placea sa poarte si numele meu de familie :”>.

    1. Nu știu dacă Eva repezintă puterea. Prima purtătoare a numelui a dat dovadă de slăbiciune 😀 Eu cunosc un cuplu care au păstrat ambele nume de familie. Sună puțin ciudat la început dar te obișnuiești repede 😛 Mie îmi plac numele franțuzești :X

  4. Eu zic sa ramai la numele Gabriel 😛 daca nu, iti recomand 😀 : Anwell, Adwin, Einar, Runako, Anthony, Isac, Lisarius, Elijah, Braydon, Connor, Owen, Rafael, Finn…. :)) daca vrei un nume exotic :)) sau: Ion, Vasile, Gheorghita… daca doresti unul autohton…

  5. Eu inclin spre David.. mai nou, am auzit la fratele meu mai mare ca ar dori sa-i puna la baiat ALBERT 😆 Deci sunteti 2 acum se pare, cu acest prenume dorit 🙂

  6. Cristian e frumos.. dar mie nu-mi place ce “alint” se mai arunca, anume “CRISTI”. Daca vine vorba de prescurtat, prefer un CRIS si atat.

  7. Am uitat sa spun de nume … am o lista intreaga, nu ma pot decide! 😆 Imi suna bine si Sofia ( asa o va chema si pe viitoare nepotica ) , Delia, Irina, Alessia etc etc. iar nume de baiat: Razvan, Catalin, Adrian , David, Cristian – nume puternice. 🙂

  8. Si eu am ganduri de astea, uneori. :)) Inca nu m-am hotarat, dar ceea ce stiu sigur, e ca n-o sa-i pun saracului un nume pe care sa nu-l poata pronunta nimeni, sau cu care sa-i fie rusine. Cunosc cazuri si e trist. 🙂 Oricum, ai mei au facut treaba bunicica cu ale mele, deci sper sa le calc pe urme. 🙂

  9. Stii de cate ori ma gandesc si eu la treaba cu numele viitorilor copii?
    Ma gandeam pentru baiat Ianis/ Denis. Iar pentru fata Carina/ Bianca. Idei am. Numai sa existe in viitor si posibilitatea de a le pune in aplicare.
    🙂

  10. Mie nu imi suna niciun nume de baiat dragut… un pic Radu da’ mie imi place numele asta din alte motive :)).
    In schimb daca oi avea fetite am o multime de nume in cap: Emma, Eva, Eliza(beta)-asta imi suna bine in engleza :D-, Matilda, Daiana etc

  11. cateva nume frantuzesti care mi s-au parut dragute…:)
    Nume de fata: Anais, Isabelle, Inès,
    Nume de baieti: Mathéo, Nathan, Mathis, Loyc (LOÏC )-asa il cheama pe fratele meu 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

