Fantezii · Leapșa

Leapșa – Impossible things

Am primit acum ceva timp o leapșă de la Paul. De fel sunt perioade când lepșele vin toate odată. Ăsta e și motivul pentru care am decis să onorez leapșa cu ceva întârziere. Deja mai făcusem atunci câteva și nu vroaim să am doar lepșe🙂 Așadar. Trebuie să spun câteva lucruri imposibile pe care mi-aș dori să le fac. Nu am văzut să fiu limitat de vreun număr așa că o să aberez ceva mai mult🙂 Chiar dacă o să repet câteva care sunt scrise pe pagina ”despre mine” o să scriu cam ce mi-aș dori să pot face. Posibil sau imposibil de realizat.

  • În primul rând mi-aș dori să am puteri vindecătoare.
  • Aș vrea să știu cânta la toate instrumentele😀
  • Aș vrea să pictez Bucureștiul (TOT)
  • Aș vrea să îmi cunosc tot arborele genealogic.
  • Aș vrea să pot vedea totul de la Creațiune și până în prezent.
  • Aș vrea să ajung în spațiu.
  • Aș vrea să pot citi gândurile celorlalți.
  • Aș vrea să ajung pe Everest, dar aș vrea să cobor și în Groapa Marianelor.
  • În facultate îmi doream să pun mâna pe o carte și să știu tot ce scrie în ea🙂 Atunci era o chestie tare pentru copiat, acum o vreau doar așa ca să dureze cititul unei cărți mai puțin🙂
  • Aș vrea să-i dau un pumn cât pot eu lui Gadafi, Mubarack, Bin Laden, Sarkozi și Băsescu🙂
  • Aș vrea să inventez ceapa și usturoiul de la care să nu-ți miroasă gura🙂
  • Aș vrea pot să șterg memoria oamenilor în anumite cazuri. Exact cum formatezi un PC.

Am zis destule așa că mă opresc😀 Aș vrea să dau lapșa asta dar nu știu cui. Alții au făcut-o deja, alții probabil dacă aș da-o n-o vor face, iar alții poate sunt sătui de lepșe. Deci cine dorește o poate prelua😀

27 thoughts on “Leapșa – Impossible things

  1. Aș vrea să pot citi gândurile celorlalți.

    vreau si eu! vreau si eu! si mai vreau sa am puterea de a sterge anumiti oameni din memorie. vaaai, ce leapsa draguta. o sa o fac si eu😀

  2. “Aș vrea să-i dau un pumn cât pot eu lui Gadafi, Mubarack, Bin Laden, Sarkozi și Băsescu” – Si noi si noi😀

  3. Permite-mi sa iti fur una din ” imposibilitati ” si anume , PRIMA. Pe aia o vreau, doar pe aia, la aia as ramane.😦 Atatia oameni sufera si nu ai ce sa le faci …

  4. Dupa o perioada in care au lipsit cu desavarsire din peisaj, vad ca iar sunt la moda. De lepse vorbesc, evident.😛 Gandurile celorlalti le poti citi zilnic…pe bloguri.😉😀

    1. Haha,ai primit thumb down! Creve,who did that?:)) iIn fine, Delius toate se intampla cu un motiv doar stii ,asa ca nu o considera greseala pt ca te-a adus unde esti si te-a facut ce esti.🙂

              1. foarte probabil. apropo, nu am idee de ce, dar de 2 zile, comentariile tale le găsesc la spam…Scuze că aprob mai greu, dar fiind în spam nu primesc notificare😀 O să fac eu niște schimbări pe aici ;))

                1. Nu e de la mine pentru ca pe mecluta mea nu scrie bot si nici nu as avea de ce sa spamez.😀 Si mie destule din comentarii imi intra la spam, probabil wordpress-ul tine si el post si nu accepta carnea frageda! :)))

  5. Mi se pare foarte interesanta ideea ta cu arborele genealogic😀 si eu sunt curioasa de originile mele, mai ales ca numele meu de familie incepe cu “Cara” si multi m-au intrebat daca sunt machidoanca. Cand l-am intrebat pe tata, mi-a spus ca nu sunt si mi-a povestit radacinile noastre pana la stra-strabunici..ce as gasi oare daca as sapa mai adanc?😕

  6. Au profesorii un stres cu originile astea… si pe mine ma intrebau mereu, indusi in eroare de faptul ca am doua nume de familie… si ciudat, ambele ale lui tata, nu combinat cu cel al mamei.

    Referitor la post, cea cu instrumentele mi-o doresc si eu😀 Sau macar vioara, pian,chitara,harpa…. de fapt, raman la “toate”.
    Si pe cea cu cititul cartilor. In special, pentru ca vazusem un film demult in care personajul principal putea face asta. L-am invidiat teribil :)))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

