Comercial · Internet · Realităţi

Campanii internaționale

La nivel internațional au loc în fiecare an diferite campanii anti sau pro diferite acțiuni. Dintre cele mai răspândite campanii la nivel mondial se numără anti-fumat, împotriva alcoolului la volan, anti-drog, împotriva abuzurilor și altele. Voi arăta doar câteva din aceste campanii în cele ce vor urma. În România aceste campanii sunt foarte prost făcute. Mai jos sunt câteva poze de la câteva campanii cum ar fi: Consumul de apă, atenția în spălătorii, pirateria, agresivitatea, anti-fumat, condusul sub influența băuturilor alcoolice, mișcarea (sănătatea), rețele sociale, încălzirea globală, alimentația sănătoasă, viitorul, abuzul, suveniruri, viteza, protecția animalelor.

20 thoughts on “Campanii internaționale

  1. unele triste, dar care pot transmite cu adevarat un mesaj. ar trbeui sa invatam sa fim si noi mai creativi…
    si ar trebui ca altii sa ne lase sa fim asa.🙂

  2. Nici macar nu stiu pe care sa o comentez pentru ca toate mi se par like wow!!!😀 Cand o sa ma lase asa si o campanie romaneasca? Imi raspund singura … in viitorul indepartat.😀

    1. Mai exact atunci când campaniile astea nu or să mai fie făcute de habarniști cărora să le dea statul mulți bani europeni. La ora actuală campaniile astea ajung doar la ”cine trebuie.”

  3. Sunt sinistre.Unele.Tot ce pot zice.Bine c-am mancat mai demult si acuma stomacul mi-i stabil.Eu inteleg impact vizual dar nici chiar sa oripileze in halul asta.Deh…oameni cu minti bolnave :)).
    Mai ales ala cu hamburgerul cu tigari sau…ala cu sangele ce tasneste din telefon.Daaar…una simpatica-i aia cu cainele,desi ii sinistra si aia-n felul ei:-?.

  4. WOW..sunt extrem de bine realizate si cred ca asta le ajuta mult sa-si atinga scopul..Multe chiar te sperie – e foarte bine🙂
    Ador cele cu incarzirea globala🙂

  5. E munca mare cu campaniile in general, peste tot, nu numai la romani. Mai ales cu cele care transmit mesaje referitoare la consumul excesiv de alcool, de droguri, de medicamente etc. Viciile astea se schimba cu greu in orice colt al lumii…nu putem astepta de la companie impotriva consumului de tutun sa faca minuni; e nevoie de mult mai mult!

    1. Da, pentru a diminua efectele unor vicii nu e suficient doar să faci campanii, însă pentru cei care încă nu au adoptat viciile respective pot avea un impact puternic.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s