Comercial · Internet · Realităţi

O părere despre posturile de radio

După ceva timp am vrut să ascult și eu un radio. Înainte obișnuiam să ascult foarte mult deoarece aveai multiple avantaje: nu trebuia să downloadezi într-una noi și noi melodii, muzica era cât mai diversificată și aveai de unde alege. Așa că am vrut să mai ascult și eu un radio după ceva vreme. Stupoare însă: după o zi de ascultat am realizat că se dau aceleași și aceleași melodii, mereu și mereu. Țin minte că în urmă cu ceva ani, pe vremea când radio Contact nu era Kiss FM, chiar era ceva foarte tare să asculți radio. Erau multe melodii, se repetau mai rar și chiar aveai ce asculta. Astăzi 80-85% din melodii seamănă între ele și toate sunt mai mult zgomot decât muzică. Cel puțin din punctul meu de vedere după ce am ascultat așa zisele cele mai bune posturi radio: radio Zu, Kiss FM și radio 21. Preferam radio-urile dinainte. Niciodată n-am înțeles moda asta de a asculta o melodie până te saturi de ea în loc să le diversifici cât mai mult și să le repeți de cât mai puține ori. Nu zice nimeni să difuzezi o melodie nouă de 2 ori pe zi, dar nici să ajungi la performanța de a difuza vreo 50 de melodii într-o zi întreagă. Mai bine ascult Europa FM decât cele 3 mai sus menționate. Sunt eu exagerat sau am dreptate?

31 thoughts on “O părere despre posturile de radio

  1. ai perfecta dreptate..exagereaza cu repetatul (si unele cu reclamele)..Europa FM prefer si eu🙂..dar asa in general ascult foarte rar radio-ul😀

  2. mda, asta ma omora si pe mine. Hai poate nu intr-o singura zi, dar dupa citeva zile de ascultat ma capiau de cap cu repetitiile. Am inceput sa ascult radio pe net, din cele propuse de iTunes. Cu bune si cu rele: sunt foarte tematice, poti sa-ti alegi stiu si eu … romantze :)) dar apoi asculti NUMAI romantze!🙂

  3. Si eu preferam radiourile dinainte, eram fan… Fun Radio😀 , ascultam doar muzica rock, iar topurile acelui post erau emisiunile mele favorite.🙂 Acum ascult muzica foarte rar…

  4. La un moment dat ascultam radio-ul de pe net, de pe media player si alegeam ce vroiam eu…..Acum, de cand a aparut Rock Fm, prefer sa ascult asta mai tot timpul🙂 Si Europa Fm este ok, daaaaaaaaaaaaaaar Rock Fm is za best, ca sa spun asa😀 Restul de radiouri au devenit muuuuuuult prea comerciale si nici nu ascult eu genul ala de muzica, in general🙂

  5. Bai, uite eu tin post negru in ceea ce priveste radiorurile. M-am lepadat de toate!! Cel mai mult ascultam inainte kissfm si MagicFm , magic ascultam cand lucram la un proiect, melodiile lente si vechi imi incantau neuronii.😆

  6. Eu am o problema cu matinalurile de la radio, care ma calca pe nervi.
    Prefer sa imi ofere muzica proasta, decat glume proaste la ore indecente.
    Incearca un Magic FM. Ala nu da niciodata gres.

  7. Azi se asculta numai zgomote la majoritatea posturilor de radio…incearca Magic Fm si Europa Fm- acestea sunt de fapt posturi de radio adevarate, cu muzica pe bune, la orice ora! Aaa, felicitari pentru blog, este foarte frumos!🙂

  8. Vai, am crezut ca inebunesc intr-o zi cand deschisese tata radioul si in jumatate de zi am auzit de cinspe mii de ori Tonight a lui Enrique. Culmea e ca imi placuse la un moment dat melodia, dar m-a calcat rau pe nervi cat de des au putut sa o dea, e chiar rusinos pt un post de radio sa nu aiba pic de imaginatie in a-si selecta muzica in asa fel incat sa nu dea aceeasi melodie de 10 ori pe ora!

    Magic si Europa all the way!!

    1. Eu în locul tău îl puneam pe tata să ia radio-ul sau ce era, să îl ia în brațe și să asculte unde o vrea dar nu lângă mine :)))

  9. Si eu ascultam Europa FM cand eram micuta ( gen 10-14 ani ). Sincera sa fiu, datorita postului aluia de radio mi-am format o cultura muzicala destul de buna, cred eu. Nu spun ca nu mi-ar placea acum Kiss FM sau Radio Zu, chiar daca nu mai am timp sa ascult radio asa cuym aveam inainte. Si nici nu sunt innebunita doar dupa muzica veche…doar ca e pacat ca unele melodii din anii ’70, ’80 se pierd…

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

