Comercial · Internet · Realităţi

Un sentiment plăcut (2)

Scriam acum aproape 1 an și jumătate despre un sentiment plăcut și am realizat astăzi uitându-mă pe postări mai vechi, (de la începuturi), că am mai descoperit un sentiment plăcut. Sau mai bine spus, o senzație de bine. Am dat click pe link-urile de la comentarii și am vrut să văd câți bloggeri de acum 3 ani încă mai activează. Din păcate majoritatea nu mai au blog sau este privat, însă unii încă postează cu constanță. E un sentiment plăcut să vezi bloggeri vechi mai ales că îți amintești în primul rând de vremurile de început, apoi constați că prin internet mai sunt și figuri cunoscute. E destul de ciudat să te afli mereu între persoane necunoscute.  Pe de altă parte îmi pare rău când văd că un blogger alege să își șteargă blogul sau să îl facă privat. Sper ca voi pe care vă citesc acum să nu îmi faceți surprize pe viitor 😀

28 thoughts on “Un sentiment plăcut (2)

  1. Plăcut sentiment să citești din urmă e… numai că eu uneori mă depresez așa puțin când văd că de acum doi ani au rămas doar 2 bloggeri…

    Totuși să nu îți pară rău că unii dispar. Poate le merge prea bine să scrie, poate își fac familii și n-au timp… cine știe. 😛

    1. Eu mi-am propus ca blogul ăsta să reziste, să reziste, să reziste, să reziste…mai mult ca ferestrele din reclamă :)) Păi dacă îmi fac familie (inclusiv copil), o să scriu mai des :))

          1. Asa. De-asta nici mie nu-mi vine sa renunt la blog. Pentru ca scriu despre Eva si despre ce face, ce trasnai mai apar la orizont, si e placut sa le recitesc dupa ceva timp. Sunt sigura ca atunci cand vei avea un copil vei avea si ce sa scrii.

  2. Da, acelasi sentiment il incerc si eu cand constat ca am mai pierdut un prieten drag, imi este dor de absolut toti cei care au scris la un moment dat pe blogul meu, si eu le-am vizitat la randul meu blogul, dar din anumite motive au ales sa renunte…
    Eu nu plec nicaieri, intentionez sa scriu pana la adanci batraneti, asta daca tehnologia si santatatea mi-o va permite, tu stii prea bine cum suntem noi capricornii, stabili, consecventi, ambitiosi, fideli. 😀 De mine nu mai scapi…:P

  3. m-ai facut sa-mi fie dor de primi oamenii de pe bloguletul meu…

    cred ca am de dat niste click-uri si niste multumiri de dat.

    am avut si eu tentative ucigase cu blogul, dar sper sa nu dezamagesc, cel putin nu inca.

    have a nice sundaaaayyy. >:D<

  4. Sper sa ajung si eu sa fiu unul din vechii comentatori/bloggeri. 😀 Ca oricum nu planuiesc sa va las fara mine! 😆 Si sa nu indraznesti tu sa-ti iei talpasita ca te fugaresc prin toata blogosfera. :))

  5. poti sta linistit in privinta mea..desi am inceput “de tanar” sa scriu am sa pastrez blog-ul mereu :>..cred ca o sa fie uimitor ca peste 10 ani de exemplu sa citesc ce scriam acum..:D

  6. Băăăi, chiar dacă te pune ăl’ cu corniţe să închizi blogu’ tu să n-o faci, că dacă îl asculţi vin după tine cu sisu’ şi te batem la poponeţu’ gol. =)))

    1. N-o să mai intri pe aici :))) Primele vreo sută și ceva apar toate de pe 23 decembrie 2007, data când au fost importate de pe blogspot. Să nu te sperii :))

  7. Hehe, ciudat e ca si eu am dat o fuguta prin posturile mele de acum aproape 2 ani si am constatat cu parere de rau ca multi dintre cei care scriau atunci…fie nu mai au blog, fie nu au mai postat de luni bune. 😦

    1. În cazul meu și al celor pe care îi citesc sper să se aplice proverbul ”apa trece pietrele rămân” și să nu se macine pietrele la trecerea apei 🙂

    1. Stai liniștită că nici eu nu mai știu de când ne citim :)) Cred că dacă aș lua la puricat comentariile tale aș vedea când ar fi primul comentariu lăsat de tine dar mi-e puțin lene să caut :)))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

