Leapșa · Realităţi

Leapșa – 6 motive pentru a zâmbi

De fapt leapșa asta este despre 6 lucuri/persoane, care mă fac să zâmbesc. Văzusem leapșa asta pe alte bloguri și parcă îmi doream să nu o primesc, dar după cum se știe, de ce ți-e frică nu scapi. Nu mi-o doream deoarece e mai greu să mă limitez la 6 lucruri/persoane care mă fac să zâmbesc. Leapșa primită de la Paul și de la Alina. Păi să mă concentrez pe cele mai importante 6.

  • Dacă părinții sunt sănătoși și fericiți.
  • Tiu și Bodo (când sunt cuminți 😀 )
  • Pisicuța mea
  • Să știu că Cineva sus mă iubește și mă ocrotește
  • O tabără cu cortul
  • Blogul inculpatei
Deja s-au strâns 6? Ar mai fi multe dar dacă trebuie 6, atunci 6 să fie. Leapșa o dau mai departe, (și sper că nu au făcut-o deja), lui Rareș, Julie, BadPisi, Gabriel și Sorina
29 thoughts on “Leapșa – 6 motive pentru a zâmbi

    1. Nu e enervant? Eu ma chinui de mai mult de 2 ani sa ii conving pe ai mei ca sunt suficient de resposabila sa am grija de un caine. Ma gandeam zilele astea sa vin cu unul. Direct. Ce pot sa imi faca? Sa ma dea afara din casa?
      Damn, e si asta o posibilitate.
      Dar vreaaaau unul!

    2. @ Diana: Nici nu ști ce plăcut e să vezi o vietate mică pe lângă tine care gândește în felul ei ;))
      @Sorina: La noi tata nici nu vroia să audă de pisică în casă. Până la urmă i-am adus una direct apoi a urlat. Atunci am dat-o dar până la urmă am adus-o pe cea care o am acum și am spus că trebuie să o ținem doar o lună pentru cineva. Apoi acea lună a devenit cu timpul 10 ani 🙂 A știut pisica să-l cucerească 😀

  1. Baaaa, tu vrei cumva sa ma imbunezi de zici ca iti aduc zambete pe mecluta? Veeezi veezi ca daca minti te mananca Doamne Doamne de Paste! :))
    De data asta te cred, mersi,sa stii ca m-ai facut sa zambilesc:D

    1. Păi de ce te-aș îmbuna? Nu cred că e nevoie :)) Nu ești nici rea și nici nu vreau să mă lași să-i spun Deliei ”Delius”. Dar neclaritatea e dacă te-am făcut să zâmbilești sau să zambilești sau amândouă? :)))

  2. Gand la gand cu bucurie, si eu am facut-o tot azi. 😀 Impresionant la tine mi se pare faptul ca dragostea pentru parinti este intotdeauna pe primul loc. 🙂

    1. Și ce mi se pare impresionant mie este că tu ai atâta ținere de mine 😛 Mi se pare normal (cel puțin mie) să mă intereseze foarte mult aspectul ăsta 😛

  3. Creve, sa stii ca nu prea am citit pe bloguri o astfel de marturisire. Mai ales daca vine din partea unui barbat. Si ce mai e normal in ziua de azi? 😀

  4. woaaa, multumesc. incerc sa o rezolv cat mai repede. desi momentan sunt in criza de timp.

    multumesc inca o data :*

    dragute 6 motive. dar 6 e un numar prea miiiiic. 😦

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

